Er det noen fler????

caraks

Caraks
*MIA*
Er det noen fler som har begynt å få mage? Har bare i dag blitt klappet på magen å gratulert to ganger! Det er mitt andre svangerskap, men synes det er litt tidlig enda:)

Næi, har ikke det, ikke antydning en gang. Er første, men er veldig slank så tenker at jeg får mage tidlig.

Litt mage har jeg fått :)

Har fått litt, men har også en liten chips mage fra før av som folk er vandt med å se :P men tipper det ikke er langt uti svangerskapet før folk vil legge merke til det hos meg også ^^

Jeg ble overrasket når jeg våknet i morges og så ned på magen, der var det en bomp mest på venstre side hihi, fikk litt sjokk ettersom jeg bare er ca 7 uker på vei. Lå lenge og kjente på den også :) På størrelse av en appelsin var den. Husker det fra siste svangerskap men kunne ikke huske det kom så tili, men gøy var det. Tok bilde også tihi :)

Her kan jeg ikke gå med vanlige gensere som ligger inntil. Da ser man det godt. Etter hvert som jeg spiser og drikker i løpet av dagen så "vokser" den :P

Har en liten mage, men hadde ikke helt flat mage i utgangspunktet. Er veldig oppblåst.

Har en liten antydning, men har ikke rukket å få bort resterende mamma kg fra forrige svangerskap heller da;-)

Ingen antydning en gang, har faktisk gått ned i vekt etter jeg ble gravid.

Har mage fra før men føler meg ekstra oppblåst.. Trekker den inn rundt andre! ;)

Har fått mage. Og er slank og ikke mage til vanlig så det er pinlig synlig. Er jo fordi man er så oppblåst men den går aldri ned. Sliter med klær hver dag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her kan jeg ikke gå med vanlige gensere som ligger inntil. Da ser man det godt. Etter hvert som jeg spiser og drikker i løpet av dagen så "vokser" den :P
Samme her! Synes det er ekkelt å spise på skolen osv, men det er jo uungåelig. Føler alle ser at jeg er gravid, og at det ser ut som jeg er i uke 20 - men tror det er veldig psykisk :) håper i alle fall det... Bf sier jo ikke at jeg er større uansett ;) er nesten umulig å holde inn magen, det er så ubehagelig og slitsomt...

Oppblåst her også. Mitt 3 barn 2 1/2 år, så regner med magen kommer fort..

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Klarte ikke skjule det lenger enn til ca uke 12 sist. Begynner å se litt nå, men er nok bare oppblåst... Føler nesten at magen er litt småtung allerede også pga det :p

her kommer magen fort, men det er jo bare 9 mnd siden jeg fødte sist. Så har ikke klart å kvitte meg med kiloene fra forrige svangerskap enda.. men synes det er litt ekkelt når folk kan se det uten at jeg selv er klar til å fortelle om det. Var jo ei ny ei på jobben som sa noe sånt som dette; " ser at du ikke blir her lenge utover høsten i alle fall" mens hun såg ned på magen min... og selvsagt sa hun det mens sjefen var der, og jeg har jo ikke fortalt henne om det.. så måtte bare lyve meg bort fra den kommentaren.. stakkars hu nye.. blei jo heilt rød i tryne :P

Back
Topp