er det noen fler som sliter med utflod?

LCG

Blir kjent med forumet
Heisann jeg er 25 uker på vei, og jeg sliter med veldig mye utflod... er det flere som har det sånn?? kan det være noe farlig? ps: lukter ikke...

er ikke noe spesielt plaget...men det hender det kommer i "puljer" i perioder.

tror ikke det er farlig....er ganske mange som får økt mengde med utflod i svangerskapet....

så du kan nok ta det med ro[:D][:D][:D]
alt er nok i skjønneste orden...

Det er ganske normalt å få litt økt utflod. Hadde det samme når jeg var gravid.

Jeg har endel utflod, spurte legen om det igår. Og det var ikke noe farlig så lenge det ikke var kløe, svie eller noe i tillegg.
Og at det ikke var misfarget.

Har en del jeg også, gul utflod som kommer mye på engang, for så å stoppe opp litt. Jeg prøver å presse det meste ut når jeg er på do. (hvor jeg er ofte for tiden[8|]) Det lukter ikke så mye. Hatt det lenge. Men klør eller svir ikke, så JM sa det ikke var så farlig.

Er visst helt normalt. MEN DET ER IKKE NOE GØY LIKEVEL!!!! Har prøvd canesten i tilfelle det skulle være sopp. Har ikke gitt seg, men merker ikke noe annet. Så nå har jeg vært på apoteket og kjøpt vivag - melkesyrebakterier. Det skal visstnok hjelpe.... [:)]

Hei Grete71!! Vivag, er det noe de annbefaler for folk som har litt problemer med å bli kvitt soppinfeksjon??

Ja, jeg har mer utflod en vanlig. Det er visst helt normalt, jeg spurte jordmoren min om det.

Back
Topp