Er det noen dere gruer dere til å forelle om graviditeten?

Camillemi

Forelsket i forumet
?? :)

Gruer meg vanvittig til å fortelle sjefen! Jeg får skikkelig dårlig samvitighet ovenfor firmaet. Ellers så gleder jeg meg bare vilt til å spre det glade budskap:smiley-bounce012

Jeg også gruer meg litt til å fortelle sjefen, har nettopp fått en del mer ansvar...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gruer meg også til å si det til sjefen... Ellers gleder jeg meg veldig til å fortelle det til alle andre :-)

Gruer meg faktiskt litt t å sei d t pappa å mormorå mi .. Pappa tror eller vett eg blir gla, men samtidigt grue eg meg :) mormor får eg sikkert ein elle Anna spydige kommentar .. Men eg bryr meg ikkje :)

Jeg gruer meg til å si det til sjefen egentlig, men de kan jo ikke gjøre noe med det :)
Ellers så gleder jeg meg til å fortelle det :D

Ei venninne som jeg vet sliter med å bli gravid. Skulle så ønske det klaffet for henne snart! Føler jeg "sniker i køen"...begynte prøvinga lenge etter

Gruer meg til å fortelle det til sjefen. Men mest min søster som nettopp mistet i uke 7 :(

Har et litt komplisert familieforhold, jeg er arbeidsledig (sønnen min startet i bhg denne uka, så har ikke vært fri på dagtid før nå bare så det er sagt) og dette var laaangt ifra planlagt, så jeg er ikke gira på å fortelle det nei :P

Jeg vet ikke hva reaksjonen kommer til å bli egentlig, vi har jo to fra før og det var helt og både planlagt og veldig velkomment, men, økonomisk sett er det krise at jeg ikke har jobb nå! Og det har vi ikke lagt skjul på...

SÅ, jeg håper jeg finner meg en jobb brennkvikt! Da er alle bekymringer ute av verden!

Jeg gruer meg til å fortelle til ei venninne som ikke klarer å bli gravid. Det gikk nesten for fort for vår del, og hun gav mer eller mindre opp etter drøye to år, veldig trist.

Jeg gruer meg så sykt til å fortelle både minnog sambos familie. Med nr tre fikk vi spørsmål om hva vi tenkte med osv, og nå kommer vi med nr 4. Men på samme tid kjenner jeg at hormonene gjør meg så forbanna at jeg får lyst til å skrike dem i tryne! Hvem er de som kan komme å legge lokk på gleden vår?? De er ikke av de som stiller opp mest uansett...dritfolk...

Kanskje de tenker at de ikke ville klart det selv og overfører de følelsene til dere..
Blir imponert av de som får 3-4 barn, kunne ønske jeg vokste opp med mer enn et søsken ;)

Kanskje de tenker at de ikke ville klart det selv og overfører de følelsene til dere..
Blir imponert av de som får 3-4 barn, kunne ønske jeg vokste opp med mer enn et søsken ;)

Ja, det kan godt hende! Det er jo nesten sånn at vi selv ikke tror på at vi skal klare det! Haha!:p største skrekken nå er hvis det er tvillinger:p da blir jeg innlagt;)

nei ikke sånn egentlig:) nå vet jo alle at vi prøver så glede meg:)

Jeg gruer meg litt til å fortelle min bror. Han har selv fått en sønn for 1 år siden, som han av mange grunner ikke har sett på 6 måneder. Så jeg regner med at det er litt sårt for han..

jeg gruer meg til å si det til sjefen... aff....

ellers så er jeg ikke redd for å si det til noen. for alle har sagt at vi må i allefall ha 3 barn. så da får de ønske sitt oppfyllt da;)

Back
Topp