Er det noen dere gleder dere ekstra til å si det til?

Sønnen min!! Har ønsket seg småsøsken i 4 år stakkar.
Han ble såååå glad i 2015 når vi var gravide. Han fikk vite det i uke 7 for jeg var så dårlig hele tiden.. men når vi mistet i uke 12 ble han helt knust, snakker om det enda...
Da vi ble gravide igjen i januar 2016 sa vi ingenting og det var jo bra siden vi mistet igjen i uke 12
Denne gangen MÅ det gå!!
Og jeg gleder meg ihel til å fortelle han det med småhint <3

Sønnen min!! Har ønsket seg småsøsken i 4 år stakkar.
Han ble såååå glad i 2015 når vi var gravide. Han fikk vite det i uke 7 for jeg var så dårlig hele tiden.. men når vi mistet i uke 12 ble han helt knust, snakker om det enda...
Da vi ble gravide igjen i januar 2016 sa vi ingenting og det var jo bra siden vi mistet igjen i uke 12
Denne gangen MÅ det gå!!
Og jeg gleder meg ihel til å fortelle han det med småhint <3
Ååhh.. Så trist at dere har mistet to ganger, krysser fingrene for at det sitter nå!! Det må det bare gjøre <3 <3
Jeg også gleder meg utrolig mye til å si det til guttungen her.. han har sagt lenge at han ønsker seg en lillebror. Blir koselig å bli en familie på 4 <3 <3

Ååhh.. Så trist at dere har mistet to ganger, krysser fingrene for at det sitter nå!! Det må det bare gjøre <3 <3
Jeg også gleder meg utrolig mye til å si det til guttungen her.. han har sagt lenge at han ønsker seg en lillebror. Blir koselig å bli en familie på 4 <3 <3

Takk for det :) kommer vel sterkere ut av alt det vonde som har skjedd ;)
Åå så koselig! Hvor mange år er sønnen deres? :)

Svigers. Svigermor har ingen barnebarn og har hinta mye i senere år om at hun har lyst på barnebarn.
Enn så lenge har de bare overøst bikkja med ekstreme mengder bortskjemming og kjærlighet [emoji16]

Back
Topp