Er det noen der ute?

darius

Glad i forumet
dunkdunk.

"Hallo! Er det noen der ute?" Hva i alle dager gjør jeg her inne? Her er jo så mørkt... Trangt er det også. Er jo bare så vidt jeg får bevege meg. Får prøve å flytte litt på beina mine. De blir jo bare større å større for hver dag.
Hysj! Hva var det? Må høre godt etter...

- "Nå kjente jeg det Monica!!!! Han sparket! Endelig. Dette har jeg ventet lenge på!"
- "hehe. Var det ikke spennende? Jeg har gått å kjent det lenge. Hærlig følelse."

Er det meg de snakker om? Må gi fra meg ett skikkelig spark. DUNK!

- "Au!! Den kjente jeg virkelig! Lurer på om han har tenkt å holde på med så kraftige spark hele tiden?"
- "Hehe. Kjente det jeg også. Skal bli gøy å få se han her ute."
- "Dersom det fortsetter slik, håper jeg tiden går fort...."

Ut? Skal jeg noen plass? NÅR???? Vet ikke helt om jeg tørr. Men jeg lurer meg fælt på hva det er som prater der ute??
"Hallo!!!! Hvem er dere?"

- "Tenk så deilig det blir å bli mamma da? Å få det hærlige lille nurket opp i armene dine. Og få gi masse kjærlighet til vårt første barn."

Lille? Jeg? Føler meg vel stor jeg. For her er det trangt... Og hva i all verden er en mamma? Høres ut som noen som er snill i hvert fall.

- "Tror du gleder deg masse til å bli pappa også. Kanskje du vil ta litt av sparkene når han kommer ut? hehe. Tror jeg trenger litt avlastning for slag og spark fra nurket da... Men det er nå godt å kjenne det er liv i den lille krabaten. Og nå er det nok en tur på toalettet... Han klarer ikke å holde seg unna blæra..."

hehe. Litt plager må du nok ha for å holde meg innestengt her. Men nå tror jeg at jeg må hvile litt. Travelt å ligge her å vokse. God natt mamma og pappa. Glad i dere!

-"God natt gullet vårt! Gleder meg til å kjenne spark fra deg i morgen også! Glad i deg!!!"

klem fra pappa[:)] 

ORIGINAL: Miss Otilie

Den var søt[:D]

Har du skrevet selv?

Har skrevet det selv ja. Kjente første sparket for noen få dager siden.[:D] Så kom tankene dettende i hodet på meg. [:)]

ORIGINAL: darius

ORIGINAL: Miss Otilie

Den var søt[:D]

Har du skrevet selv?

Har skrevet det selv ja. Kjente første sparket for noen få dager siden.[:D] Så kom tankene dettende i hodet på meg. [:)]

Så hærlig da[:)]

så søt!!![:)] nå fikk jeg plutselig veldig lyst på mage her[:D]

ORIGINAL: Sha

så søt!!![:)] nå fikk jeg plutselig veldig lyst på mage her[:D]

sign [:D]

Back
Topp