ER det noen der inne??

Tweak

Forumet er livet
Gad, jeg tror jeg må få meg en time til tidlig ul! Orker ikke gå og vente til uke 18 eller mer altså!
Hadde jeg bare klart å finne hjertelyden men det er jo ikke så lett enda. I morgen er jeg 10 uker.
Tenkte å prøve å få meg en tidlig ul i uke 12 ca...
Blir jo så usikker! Klarer ikke denne usikkerheten! Har hatt ma før, trodde jo aldri at noe sånt skulle skje, kjente lite symptomer men sånn var det jo bare. Fikk sjokk på ul! Orker ikke gå så mange uker for å få vite ståa. Skjønner ikke hvordan folk klarer det jeg!
Så var det bare å velge medi-3 eller mr-klinikken, he he.

Nei, hadde ikke klart å gå uten å vite noenting stort lengre nå, og skal heldigvis i ul på mandag. Er 13 uker på vei da. Gleder og gruer meg. Siden symptomene er gått tilbake, og magen min er blitt mindre (kanskje fordi jeg er mindre oppblåst?) begynner jeg å lure på om det er noe der inne i det hele tatt lengre, tenk om det er dødt. Engster meg også mye for at noe er galt. Hadde blitt gal om jeg måtte gå hele sommeren før jeg fikk komme på ul!

*vil se svar*

Det skjønner ikke jeg heller. Var på UL i uke sju, men klarer fortsatt ikke å slappe av. Jeg har fått litt mage, som syns når jeg ligger på ryggen. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å vente helt til uke 19 sist altså. Helt utrolig. Men det skal sies at forrige gang jeg gikk gravid så var jeg blakk konstant da, så var ikke mye jeg kunne koste på diverse greier. Men magen vokste den allikevel :)

Orker ikke vente lenger jeg heller. Er 11 uker nå. Skal på ul på mandag! :-) Lurer jo på om det er liv der og om alt ser bra ut. Aldri vært gravid før, så jeg gruer meg faktisk ganske mye til ul... :-(

Skjønner deg godt jeg. Har kun opplevd SA selv, og da får man jo et hint om at noe holder på å skje ihvertfall. Må være mye værre å få vite det på ultralyden! Har du ikke krav på UL gjennom legen din da? jeg har fått det :)
Ikke for å skremme noen av dere førstegangs altså. Det er sant at det i de allere fleste tilfeller går helt bra :)

Jeg har det sånn jeg også. Er 10+ 4 i dag og skal ikke på 1. kontroll før om 3 uker. Og da er det jo vare kanskje at hun finner hjertelyd. Og hva om hun ikke gjør det, så er det enda 4-6 iuker til før jeg skal på UL. Vet du, jeg synes nesten det er litt slemt jeg å la oss vente så lenge.

I grunnen så har et ikke skjedd noe som gjør at jeg bekymrer meg, men det hadde bare vært veldig greit å vite at det faktisk er liv der inne. Kvalmen er borte, fortsatt vondt i puppene og er rimelig oppblåst men alikevel, jeg synes det er litt tortur dette her og enda så er det sååååå lenge å vente.

Sukk, dette er ikke gøy!!!!

Hege

Lizarella skrev:
Skjønner deg godt jeg. Har kun opplevd SA selv, og da får man jo et hint om at noe holder på å skje ihvertfall. Må være mye værre å få vite det på ultralyden! Har du ikke krav på UL gjennom legen din da? jeg har fått det :)
Ikke for å skremme noen av dere førstegangs altså. Det er sant at det i de allere fleste tilfeller går helt bra :)

Jeg fikk kjempegod oppfølging forrige graviditet med tidlig ul annenhver uke fra uke 6 frem til uke 14. Men det har ikke vært snakk om noe sånt denne gangen for jeg har ikke vært skikkelig i kontakt med lege enda. Har legetime om litt over en uke så jeg skal holde ut til da og fortelle ståa. Kanskje hun lytter etter hjertelyd og kanskje jeg kan få tidlig ul. :-)
Jeg trodde at jeg skulle klare å bevare roen helt denne gangen, siden det gikk bra sist. Men det er ikke lett altså!

Back
Topp