Er det noen Bergensmammaer her?

Line32

Forelsket i forumet
Februarhjertene2017
Lurer på om det er flere fra Bergen og omegn i februarklubben? Og om noen har lyst til å møtes for et kafébesøk eller en trilletur om noen uker nå formen tar seg opp? :)
 
Tror vi er en del her inne ja, jeg er i hvertfall en av de :) Har inntrykk av at mange holder til i Bergen vest og Åsane. Jeg bor i Fana :)

Er gjerne med på begge deler :) Hvor i Bergen bor du?
 
M
Tror vi er en del her inne ja, jeg er i hvertfall en av de :) Har inntrykk av at mange holder til i Bergen vest og Åsane. Jeg bor i Fana :)

Er gjerne med på begge deler :) Hvor i Bergen bor du?
Hvor i Fana? Nesttun området her
 
Jeg er fra Bergen, men jeg fødte 17. Januar da. Hadde termin mot slutten av januar.
 
Jeg bor i Arna, så både Fana og Åsane er relativt i nærheten ;)
 
Skal vi finne et sted på Nesttun og sette en tentativ dato kanskje?
Jeg tror jeg skal være klar for et treff om 1-2 uker. Så kanskje torsdag 16. Mars kan være et alternativ? Kl 11?
Sted? Noen som har et forslag?
 
Kan jo møtes utenfor biblioteket? eller utenfor kulturhuset så det er lett å finne hverandre?
 
Skal vi finne et sted på Nesttun og sette en tentativ dato kanskje?
Jeg tror jeg skal være klar for et treff om 1-2 uker. Så kanskje torsdag 16. Mars kan være et alternativ? Kl 11?
Sted? Noen som har et forslag?

Skulle gjerne vært med, men jeg er midt i en gruppeeksamen på videreutdanning og skal på veiledning den dagen, så jeg må stå over. Men jeg blir med neste gang eventuelt :)
 
Nei, ikke før neste uke igjen. Men jeg hører til Kringlebotn helsestasjon, så vi hadde kanskje ikke sett hverandre uansett?! :)
Nei da hadde vi ikke det.. Nesttun helsestasjon her. Så da bor vell du opp i svingene bak rema da? :)
 
Bor i Os, men har eldste sin skal opereres den dagen så kan ikkje da men blir gjerne med en annen gang :)
 
Tiden gikk litt i fra oss.
Noen som vil treffes onsdag kl 11?
 
Jeg bor på Os. Hadde vært kjekt å møtes. Men klarer ikke helt og love så store utfarter enda. Synes fortsatt det er litt skommelt med liten beby (3 uker):p må se litt ann på dagsformen:)
 
Jeg kan ikke onsdag for da skal jeg møte barselgruppen da
 
Back
Topp