Er det noen av februar pappaene som fortjener litt skryt?

Syns samboeren fortjener skryt... var hjemme alene med snuppa i over et døgn. Alt gikk kjempefint. Mating. Soving. Kom i tillegg hjem til strøkent hus! Ordentlig giftemateriale dette her :D <3

Her fortjener han skryt fordi han skryter av meg og sier at jeg er en god mor og er flink til å ta meg av barnet vårt.
Det er godt å høre når man er sliten:)

Min fortjener skryt! Han har vært syk og skadet siden november i fjor, så vi har gått mye oppå hverandre noe som er en utfordring for to sterke personligheter ;)
Han har tatt stepapparollen fantastisk, og han er mye tilstede i miniville sin hverdag. han gir mye av seg selv, selv om jeg vet det krever slik som formen han er.

Edit: han er altså stepappa til min syvåring, ikke miniville ;)

Last edited:
Her etter tidligere prat så forandret han seg skikkelig han er kjempeflink å sette meg å mini på førsteplass uansett hva å han har ikke vært ute på byen eller med gutta enda han vil heller ta vare på meg å frøkna å inatt klokken 4 våknet mini å skreik han gikk ut å tok seg av ho å prøvde sitt beste er så heldig som har en som rydder å vasker i hjemmet å av å til overrasker meg med å gjøre småting♡

Back
Topp