Er det noen av dere

*rekker opp hånda*

tenker jeg prøver den metoden neste gang også, for på et år var dette eneste gangen han hoppa av.. [8D]

Ikkje av å hoppa av i svinge. Men blei gravid til tross for angrepilla! o_O (ja den blei tatt i rett tid, men hjalp tydlivis ikkje for meg den gangen).

ORIGINAL: Dollface

*rekker opp hånda*

tenker jeg prøver den metoden neste gang også, for på et år var dette eneste gangen han hoppa av.. [8D]

Hehe.. Vi vil begynne med prøvinga neste måned. Så jeg går uten prevensjon. Men ikke krise dersom jeg blir gravid da!

ORIGINAL: Trultan

som har blitt gravide av å "hoppe av i svingen"?

Hello!

Ohh.. fikk bare en fornemmelse av at jeg er gravid... Skikkelig metall smak i munnen.. Men kan umulig blitt gravid nå. Hadde mensen for 3uker siden..

yes... 2 ganger den siste gangen tok jeg angrepillen dagen etter men den hjalp ikke..

ORIGINAL: YsePyse

Hello!

Jepp

jah, jeg tror nok det må ha vært det som skjedde ja [&:]

Ohh.. fikk bare en fornemmelse av at jeg er gravid... Skikkelig metall smak i munnen.. Men kan umulig blitt gravid nå. Hadde mensen for 3uker siden..

Spennende..Lykke til da,hva gjør vel en mnd fra eller til?? [:D]

Perfect timing da, vel..? Hvis du har pult da.[8D]

ORIGINAL: Chuma

I wish... [:D]

<3 koz

Oh yea.. Som jeg sa i andre tråden min, så tru jeg det er litt vel tidlig å merke symptomer nå allerede.. Er nok falsk alarm! Sikkert pga jeg har spist mye druer, gass og rar smak i munnen[8D]

ORIGINAL: ©Smartass

Perfect timing da, vel..? Hvis du har pult da.[8D]

ORIGINAL: YsePyse

Hello!

Var vel ikke å hoppe av i svingen engang, han putta den inn, jeg sa at dette var dumt, vi måtte vente til vi hadde kondomer. ( Gikk på pille, men var veldig dårlig på å ta de.) Han tok den ut. Noen uker senere viste det seg at jeg var gravid... Det var altså et jukk :p

Back
Topp