Er det noen av dere som har

stoltestemamma

Forelsket i forumet
denne ? [:)]

[/image]

Har sett på denne,og forelsket meg helt i den [:)] Men hvor bra er den? Dama i butikken skrøt av den da[:)] men jeg vil høre erfaringer [:)]

Og hva er forskjellen på x2 og x3 ? [8D]

Vi har x1 isofix varianten av dette, vet ikke forskjellen på x2 eller x3. Men jeg kan ihvertfall si at Eirik elsker å kjøre bil i det setet, han hatet det lille babysetet [:-] Veldig god sittekomfort, og enkelt å justere selene!  

Vi har dette! Og er superfornøyd! Så fornøyd at vi har det i begge bilene.
I den ene bilen har vi X3 isofix. det jeg vet er at det er den nyeste versjonen av isofix stolen. den har en del forbedringer i forhold til X2 (som jeg mener er dne eldre versjonen av samme sete). Den eldre versjonen m/isofix har vi i bil nr 2. Nakkeputen/støtten er bedre i det nye, selene er bedre bl.a,
men begge virker like sikre, og det er jo bare små-justeringer som er forskjell.
Gå inn på www.hts.no der kan du lese om setet!

Okei [:)]

tusen takk [:)]
Holder på å krangle meg til dette setet hos sambo nå [8D] det var ikke akkurat det billigste vi fant [&:][8D]

Vi har også dette setet, x3 isofix. Er veldig fornøyd og veslegutt trives i setet. Eneste jeg syns er litt kjedelig, er at det tar STOR plass!! Er nesten ikke plass igjen til passasjeren som sitter foran....

Back
Topp