Er det noen av dere som har erfaring med vegghengt stellebord?

Bébbe

Elsker forumet
Vi tenker på å kjøpe vegghengt stellebord til toalettet i hovedetasjen så vi slipper å gå ned trappa hver gang vi skal skifte bleier. Ser at de fleste koster mellom 1000 og 2000 kr men IKEA sitt er ca 600 om jeg husker riktig. Jeg lurer på om noen av dere har testa slike stellebord og om de virker solide og trygge?

Jeg har ikke hatt det selv, men min venninne har det og er svært fornøyd :) det viktige er jo å henge det opp korrekt og med ordentlig skruer osv.. det er kjempekjekt, for i tillegg til å ta liten plass, så kan man jo velge høyde på det, så det er supert for høye folk :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

vi hadde troll sitt til storrebror der i bodde før. vi var superfornøyde med det =)
men det var litt styr å feste det pgs fliser på veggene og vi måtte bruke store skruer med gipsanker, men det funket bra!

Har ingen erfaring med det, men hadde vært digg og hatt :)

Tusen takk for svar! Da blir det nok til at vi tar en kikk på hvilke typer som finnes på butikkene her og kjøper et. Blir deilig å slippe å gå ned trappa hele tida. Vi har tapet på det lille toalettet så slipper å lage hull i fliser. Blir nok min kjære som må henge det opp for jeg er ikke så veldig handy av eg ;)

Vi har Brio sitt. Superfornøyd. God plass til bleier osv i hyllene inni, og er ett godt og stort stellebord. Perfekt når man ikke har plass til annet;)

Vi har hatt Brio sitt, det kjøpte jeg pent brukt på finn for 900kr. Det tålte en haug av kilo (kunne strengt tatt ha sittet på det selv). Vi vurderte Ikea sitt, men syns det var så "skranglete", men i bunn og grunn var det altfor bredt for vårt bad så det gikk ikke. Men i seg selv, vegghengt er helt supert. Vanvittig supert om du spør meg ;-)

Vi kommer til å kjøpe Brio sitt. Det var det som virket mest stødig og det var god plass. Virker ganske greit å kunne slå det sammen når det ikke er i bruk!

Back
Topp