Er det noen av dere som har en del murringer om dagen nå?

Blomstermor67

Flørter med forumet
Jeg merker ofte på kvelden at det murrer og magen blir hard. Jeg er 31 uker på vei, og babyen har lagt seg med hodet ned. Kan dette være at babyen presser seg mer nedover for å feste seg om ikke så lenge? eller er det bare kroppen som øver seg på rier? de kommer uten at jeg gjør noenting også. Har en gutt fra før, men hadde ikke sånne murringer før det var ca 4 uker igjen sist.

Er normalt at de kommer tidligere på fleregangsfødende:) dette er min 3 og har mye mensmurringer og MYE nedpress. Er 35 uker nå. Men tror ikke den kommer så mye før de andre av den grunn. De siste ukene blir bare mere ubehagelige:-/ men håper jo det er med å modner noe;)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har også mer og mer murringer og nedpress, og noen ganger når jeg har gått litt så får jeg vondt i en av sidene sånn at jeg må stoppe helt opp også kan det komme mens lignanes smerter i underlivet. Noen som har det sånn? Er i uke 31 jeg også.

Får ei lita tulle i 31 august <3

Ja har hatt det siden uke 30 ihvertfall, er 34+2 nå og det kjennes mer og mer.

Niks. Ingentingen her, er andregangs. Kommer kanskje senere :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Har også veldig menssmerter innimellom, hatt det i litt over en ukes tid tror jeg.. Noen ganger når jeg har kynnere, men tror også det skjer av og til når magen ikke er stram. Håper også det er tegn på at ting modnes, og at det er til noen slags nytte :p for det er jo ikke akkurat godt.. hehe.. Er forresten 35+2..

Opplever det samme for tiden.. Og jeg tror deler av slimproppen har gått også.. Livredd for prematur fødsel :/ men satser på at det er modning :)

Mye nedpress og mensmurringer her, har hatt det i et par uker.. I tillegg kjenner jeg at bebis trykker på en del nerver idet hun presser seg nedover. Stikker og verker og kjennes litt ut som hun er helt "ute" av og til ;)

Godt å høre at det er fler som har det sånn :) kjenner at det murrer veldig mye på kvelden og at gjerne babyen beveger mye på seg i tillegg. Kan det ha noe med det å gjøre også?

Har ikke murringer enda, men kjenner "strålinger" på innsiden av begge lår fra skjeden. Mulig det er slike lignament smerter i skjeden som ei beskriver ovenfor. Er vertfall ubehagelig å gå når det pågår. Er tredje barnet så kjenner en del mer enn med de to andre ja. Er spent på etterriene.....blir sikkert etterrier fra he****. Synes de var vonde nok forrige fødsel. En ting er smerte ved fødsel, for det er en positiv smerte. Men smertene etterpå kan jeg godt bli spart for :p

Murrer en del om kvelden her også.. Har vært mer de siste dagene...

Back
Topp