er det noen av barna som

tojenter

Forumet er livet
har begynt å gripe etter ting og tang??? eneste Caroline griper etter er håndkle på stellebordet, smekken når hun får man og gulpeklut... ikke noen leker. Men hun holder lekene om vi legger dem i hånden hennes

ORIGINAL: ainakor79

har begynt å gripe etter ting og tang??? eneste Caroline griper etter er håndkle på stellebordet, smekken når hun får man og gulpeklut... ikke noen leker. Men hun holder lekene om vi legger dem i hånden hennes

Ja, Marcus har gjort det i 14 dager nå. Først tok han ansiktet mitt, og nå tar han leker jeg holder opp forran han. Det er kjempegøy[;)]

Han pleier å ta etter en sommerfugl som henger på babygymen hans.

Griper tak i noen ting, samt i klærne våre osv., men tror ikke det er helt bevisst enda for blikket er helt andre steder..[:)]

griper i vei men får bare tak i ting som er veldig tynne å gripe i...hadde et sinna anfall i kveld fordi han ville ta tak i en spilledåse-ku men den er ganske tykk så han fikk bare tak i beina og de glapp han bare tak i hele tida[:D][:D]da lo mamma godt da!!

Caroline har begynt å ta tak i marihøna på babygymmen også no[;)] ser forandring hver dag no[:D]

ORIGINAL: bondekone

begynt å ta takk i det som henger i lekegrinna og etter håre når ho ligger på fange

ja Caroline tar tak i hårt mitt også[&:] og smykket mitt

Ikke bevisst ennå tror jeg. Han tok tak i sommerfulgen på babygymmen sin istad, men tror det var mer tilfeldig siden den hang nesten ned til hånda hans. Han griper et godt tak i bhen min når jeg ammer da. Redd for at puppen skal bli borte tror jeg [:)] he he

Back
Topp