Er det noen astmatikere her?

sillymor

Betatt av forumet
Lurer bare på om det er noen astmatikere her inne på BV. Er selv lungeopperert så min lidelse er litt anderledes enn astma men ikke langt unna.. Går på sterke astma medisiner og sliter nå med graviditeten.
Er det andre her inne som er gravid og har astma og som sliter eller kanskje det er noen som har vært gravide og som har erfaring med astma og graviditet. Kanskje de vil dele sine erfaringer med oss andre..??

Hei! Har gått veldig bra!!! Har greid meg uten forebyggende som jeg periodevis må ta.. Han skjedd kanskje 4-5 ganger at jeg har måttet ta ventoline.

Har igrunn vært bedre under graviditeten enn på lenge.... Heldigvis har jeg ikke fått influensa eller noe sånt, for da blir jeg myyye værre og helt avhengig av medisiner....

For de som ikke har lest det, er det ganske skadelig for forsteret dersom man går med dårlig pust... Er mye bedre å ta medisiner, for det er mer skadelig for fosteret med for lite surstoff...

Jeg har astma, og var nok sånn middels plaget før jeg ble gravid. Brukte medisiner hver dag, og masse allergi medisiner i pollen sesongen.

Da jeg ble gravid kutta jeg ut alt, mest som et forsøk siden jeg gjerne ville prøve uten siden medisinene kanskje ikke er det beste for barnet. Men jeg hadde de klare, i tilfelle jeg måtte ha.
Det var en J***** sommer, gikk konstant tett, men jeg klarte meg gjennom det værste[:)] Trur faktisk ikke jeg brukte medisiner fra jeg fant ut om Eirik, men graviditeten gjorde noe med meg, for etterpå har jeg ikke hatt behov for astmamedisiner i hele tatt[8|] 

Har ikke brukt det på 2 år nå..... Allergien er der, men jeg takler symptomene bedre enn før. Nå har jeg heldigvis fått meg medisiner igjen, for vil nå ha en sommer uten å være TETT[:D]

Du er nok MYE mer plaget enn meg, så dette var bare min erfaring[:)] Men har hørt om flere som blir mindre plaget av allergi etter graviditet....

Prøv deg fram, det er bedre å bruke litt medisiner enn å gå PLAGET i ni mnd[:)]

Heisann

ja jeg er astnatiker og har astma.
men har ikke brukt medesiner på en stund siden jeg ble gravid faktisk, nå blir sønnen min 2 år.men nå har det begynt å komme til bake. fikk beskjed av legen jeg kunne ta medesinene det ville ikke skade forsteret. sende meg en pm hvis du vil har msn og

Back
Topp