Er det noen andre..

Linn2010

Flørter med forumet
som har hatt små blødninger uten noen grunn? Har vert for det meste iro og har ikke hatt samleie, men alikavel var det litt blod på papiret nå... :/ Blir jo litt engstelig, men samtidig så hjelper det litt å tenke positivt! Når eg var hos jordmor for en uke siden sa hun at morkaken min låg foran, framme i magen. Noen som kan komme med betryggene ord?

Jeg har hatt noen småblødninger både i uke 6 og uke 16. Ble selvfølgelig kjempe redd og ringte legen med en gang, som lot meg få komme til å få se ul med en gang. Heldigvis så sto alt bra til med babyen, og legen sa at så lenge jeg ikke hadde smerter så burde jeg ikke uroe meg.

Så hvis du ikke har noen smerter så går det visst stort sett bra med babyen, men du kan jo ringe legen hvis du er veldig bekymret. Jeg tenker at det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

Jeg krysser fingrene for at alt står bra til.

hadde litt blod for noen dager siden, men det er ikke farlig. Jeg blør mye i tannkjøttet, min jordmor sa at det var sammenheng. å at jeg ikke trengte å bli redd. Noe om at slimhinnene var sartere nå

Back
Topp