Er det noen andre unge/studenter her?

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
Jeg lurer på om det er noen andre unge/studenter her på forumet. Jeg er selv 21 år, student og venter min første. I mange av trådene her virker det som det er mange godt etablerte jenter. Selv kjenner jeg ingen andre gravide i Osloområdet, og kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen andre som også venter barn. Det hadde vært fint å kunne ha noen å prate med, som er i samme situasjon, og kanskje å trille sammens med i permisjonstida. Jeg er ny og ikke så flink på forumet enda, så det finnes kanskje allerede tråder om dette, men jeg finner ikke dem :)

Jeg rekker å få godkjent vg2 før den lille kommer, jeg er 17 år men bor på Sørlandet da, så det er jo et stykke fra Oslo :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lurer på om det er noen andre unge/studenter her på forumet. Jeg er selv 21 år, student og venter min første. I mange av trådene her virker det som det er mange godt etablerte jenter. Selv kjenner jeg ingen andre gravide i Osloområdet, og kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen andre som også venter barn. Det hadde vært fint å kunne ha noen å prate med, som er i samme situasjon, og kanskje å trille sammens med i permisjonstida. Jeg er ny og ikke så flink på forumet enda, så det finnes kanskje allerede tråder om dette, men jeg finner ikke dem :)
Den 9 november, skal vi treffes endel oslojenter fra babyverden etc, så du er hjertelig velkommen til å bli med :D

Er vel hverken veldig ung eller student lenger, 23år og ferdig utdannet. Men var 18år og gikk på vgs når nr 1 kom :-) men bor dessverre et par timer fra Oslo

Ser vel ikke på meg selv som så veldig ung, er 22, har ei datter på 2 fra før.. Er ikke ferdig med utdannelsen min, tenker å prøve å bli ferdig iløpet av de neste par årene:)..
Men bor et par timer unna, og er aldri i Oslo, så ikke mye hjelp i meg:p

Sent from my iPad using BV Forum

Ser vel ikke på meg selv som så veldig ung, er 22, har ei datter på 2 fra før.. Er ikke ferdig med utdannelsen min, tenker å prøve å bli ferdig iløpet av de neste par årene:)..
Men bor et par timer unna, og er aldri i Oslo, så ikke mye hjelp i meg:p

Jeg er fra et lite sted i nordland, og der er det absolutt ikke veldig ungt å være 21 og gravid.. :) Men her i Oslo virker det som mange venter ganske lenge. De aller fleste vennene mine her studerer, og har ikke tenkt seg barn før om mange år. Litt kjedelig. Jeg skal også bli ferdig med utdannelsen min, men jeg orker ikke stresse så mye heller. Om jeg bruker et par år ekstra, og får et (eller flere) barn som er frisk, er jeg mer enn fornøyd :)

Jeg er fra et lite sted i nordland, og der er det absolutt ikke veldig ungt å være 21 og gravid.. :) Men her i Oslo virker det som mange venter ganske lenge. De aller fleste vennene mine her studerer, og har ikke tenkt seg barn før om mange år. Litt kjedelig. Jeg skal også bli ferdig med utdannelsen min, men jeg orker ikke stresse så mye heller. Om jeg bruker et par år ekstra, og får et (eller flere) barn som er frisk, er jeg mer enn fornøyd :)

Jeg har mange jevnaldrende med både ett og to barn nå, å syns egentlig det å få barn i begynnelsen av tjueåra er helt perfekt:).. Kunne aldri tenke meg å få barn i trettiåra, da ville jeg følt meg gammel, hehe:p..
Satte alt på vent etter nr 1, og tenkte vi liksågodt kunne få nr 2 før jeg starta med skole igjen.. Er ingenting å stresse med, har jo hele resten av livet på å utdanne seg, og jobbe:D..

Ikke ung, men student :) 28 år og studerer i Polen = Hei utfordring!
Har dog flyttet fra Oslo til Tromsø :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir 23 nå i desember, og har ei på 6 ifra før. Altså, jeg fikk min første som 16 åring :) bor en time ifra Oslo, men er der innimellom pga venner :)

Jeg blir 21 år i Juli 2014, venter mitt første barn i April 2014 !:) Bor i Troms fylke! Kjenner heller ingen på min alder som er gravid.. :/ Har fulført vg1 og vg2 videregående, og mangler noen fag fra påbygning.. Er også ny på forumet. Noen flere fra Tromsfylke som er gravid??

Jeg er 22.. fikk datteren min når jeg så vidt var rukket å bli 18:-) nå venter vi nr to. Vgs er ferdig, men har ikke kommet le gre enn det enda :-P men bor i bergen da, så er et par timer unna oslo desverre :-)

Jeg bor i nord-Troms og har en gutt på snart 8 mnd, venter nr 2 i slutten av april og jeg er snart 20..
Utdanning står på stedet hvil, og det kommer det nok til å gjøre en stund fremover..

For den som måtte lure så kommer nr 2 som en stor overraskelse ;)

Back
Topp