Er det noen andre unge/studenter her?

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
Jeg lurer på om det er noen andre unge/studenter her på forumet. Jeg er selv 21 år, student og venter min første. I mange av trådene her virker det som det er mange godt etablerte jenter. Selv kjenner jeg ingen andre gravide i Osloområdet, og kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen andre som også venter barn. Det hadde vært fint å kunne ha noen å prate med, som er i samme situasjon, og kanskje å trille sammens med i permisjonstida. Jeg er ny og ikke så flink på forumet enda, så det finnes kanskje allerede tråder om dette, men jeg finner ikke dem :)

Jeg rekker å få godkjent vg2 før den lille kommer, jeg er 17 år men bor på Sørlandet da, så det er jo et stykke fra Oslo :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lurer på om det er noen andre unge/studenter her på forumet. Jeg er selv 21 år, student og venter min første. I mange av trådene her virker det som det er mange godt etablerte jenter. Selv kjenner jeg ingen andre gravide i Osloområdet, og kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen andre som også venter barn. Det hadde vært fint å kunne ha noen å prate med, som er i samme situasjon, og kanskje å trille sammens med i permisjonstida. Jeg er ny og ikke så flink på forumet enda, så det finnes kanskje allerede tråder om dette, men jeg finner ikke dem :)
Den 9 november, skal vi treffes endel oslojenter fra babyverden etc, så du er hjertelig velkommen til å bli med :D

Er vel hverken veldig ung eller student lenger, 23år og ferdig utdannet. Men var 18år og gikk på vgs når nr 1 kom :-) men bor dessverre et par timer fra Oslo

Ser vel ikke på meg selv som så veldig ung, er 22, har ei datter på 2 fra før.. Er ikke ferdig med utdannelsen min, tenker å prøve å bli ferdig iløpet av de neste par årene:)..
Men bor et par timer unna, og er aldri i Oslo, så ikke mye hjelp i meg:p

Sent from my iPad using BV Forum