Er det noen andre som.....

Chante86

Flørter med forumet
Er plaget med løs mage??! jeg har hatt det siden jeg fikk vite at jeg ble gavid... Er det noe som jeg kan kjøpe så kan stoppe dette her?? Tips mottas med takk :) Kan dette være farlig?
Jeg har aldri hatt problemer med dette i mine andre 2 svangerskap...

Håper at noen her inne kan svare meg!!

Det hadde jeg også i begynnelsen. Tror ikke det er veldig farlig, men viktig å drikke mye. Selv fant jeg Imsdal Aktiv i butikken, den inneholdt en del mineraler som kroppen mister lett ved diare (og ikke var det mye sukker i den heller). Fra uke 8 har det vært motsatt, ikke særlig behagelig det heller..

Jeg har hatt set siden jeg fant ut jeg var gravid også. Legen sa det var helt normalt. Noen får diaré og noen forstoppelse :-)

Har hatt løs mage og forstoppelse om hverandre!
Bruker noe som heter Vi-Siblin som du får kjøpt på apoteket. Det hjelper mot både hard og løs mage, da det enten tar opp i seg fuktighet eller smører tarmene. Er laget av skallet fra noen frø og er et pulver du blander ut med vann og drikker. det er ganske ekkelt i begynnelsen, men man blir vant til det :)

Har hatt løs mage og forstoppelse om hverandre!
Bruker noe som heter Vi-Siblin som du får kjøpt på apoteket. Det hjelper mot både hard og løs mage, da det enten tar opp i seg fuktighet eller smører tarmene. Er laget av skallet fra noen frø og er et pulver du blander ut med vann og drikker. det er ganske ekkelt i begynnelsen, men man blir vant til det :)

Takk,da skal jeg kjøpe dette imorgen :) Er veeeldig plagsomt d der:P

Er plaget med løs mage??! jeg har hatt det siden jeg fikk vite at jeg ble gavid... Er det noe som jeg kan kjøpe så kan stoppe dette her?? Tips mottas med takk :) Kan dette være farlig?
Jeg har aldri hatt problemer med dette i mine andre 2 svangerskap...

Håper at noen her inne kan svare meg!!

Jepp! Var løs i magen fra ca uke 5 til 9... Er 10 uker nå, og tror det har gitt seg. Var ikke plaget av dette i mitt første svangerskap.

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg er motsatt, sverger til laktulose på de verste dagene...

Her er det løs og hard mage om hverandre :confused:

venter på lillebror/søster 17.01.14

Ja hadde det fra uke 5 - 10 men har sluppet unna den siste uken.. HELDIGVIS! det er utrolig plagsomt... For meg hjalp det med farris og eplejuice, og så litt salte kjeks. :)

Håper det går fort over for deg :)

Ja hadde det fra uke 5 - 10 men har sluppet unna den siste uken.. HELDIGVIS! det er utrolig plagsomt... For meg hjalp det med farris og eplejuice, og så litt salte kjeks. :)

Håper det går fort over for deg :)

Blanna du farris å juice?? å ka kjeks spiste du?? Kansje eg kan prøva d då:P E veldig plagsomt å jaffal vist eg sko på besøg hehe,heldigvis har kje d sjedd ennå:P Hb d jer seg snart :)

Blanna du farris å juice?? å ka kjeks spiste du?? Kansje eg kan prøva d då:p E veldig plagsomt å jaffal vist eg sko på besøg hehe,heldigvis har kje d sjedd ennå:p Hb d jer seg snart :)

Ja ca 40% eplejuice og 60% farris men tror du kan blande avhengig av hvor mye eplesmak du vil ha :) jeg spiste mest Ritzkjeks (og salt chips selv om det er litt mer fy ;) ), og så har jeg hørt at det skal hjelpe med blåbær :)

Lykke til!!

Ja ca 40% eplejuice og 60% farris men tror du kan blande avhengig av hvor mye eplesmak du vil ha :) jeg spiste mest Ritzkjeks (og salt chips selv om det er litt mer fy ;) ), og så har jeg hørt at det skal hjelpe med blåbær :)

Lykke til!!

Okai,takk for tips :)

Back
Topp