Er det noen andre som sliter med konstant sult følelse

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg kan spise meg mett på frokost og maks 2 timer etterpå kan jeg ha skikkelig sultfølelse, sånn holder det på hele dagen [:'(] Hvis det fortsetter sånn her kommer jeg til å gå opp like mye som sist ( 25kg +++ [:@] ) og det vil jeg ikke!!!!

Ja, jeg er ofte sulten - men sliter med å spise [:'(]
Og når jeg spiser, kommer det kjapt opp[:(]

Jeg virkelig HATER å gå sulten altså![8D] Alt for glad i mat[;)]

Ja, blir i grunn veldig fort mett for tia, men veldig fort sulten også...Før kunne jeg overleve fint med å spise 2 ganger daglig, nå må jeg spise heeele tiden...

Får ikke rydda bort middagen før jeg er sulten igjen[8D]
Men men...gjør meg egentlig ingenting, så lenge jeg fremdeles får ned maten og ikke får den i retur så er jeg happy..
Trenger litt fett på kroppen også så [;)]

Man joda, litt frustrerende er det jo...

Ja sulten hele tiden.

ja igrunn.. småspist i hele dag.. spiste middag ca 18.30, litt ris nå kl 20.30.. og nå rumler magen høyt igjen.. men har egentlig NULL matlyst.. men dytter i meg litt frukt, druer, klementiner..og grønnsakssuppe..

Jepp, svoltn hele tia å må ha mat hver 2 time[;)] Før koinn æ gå i 4-5 tima uten mat,men d går itj no...[:)]  Spist masse sist svangerskap å,men la på mæ kun 9 kg,så håpe d blir likedan gangen her,t tross for matgilde kvar dag [:)]

JAAAA[:-] og de verste er at jeg er ikke kvalm i de hele tatt, kun sulten. Nå må jeg takk o lov passe veldig mye på hva jeg spiser men ellers hadde jeg seriøst lagt på meg sykt mye. er takk o lov veldig aktiv om dagen da, tusen ting o gjøre pluss jobb[:D]

Ja stadig sulten, men ikke så mye som frister. Så går rundt og er uggen nesten hele tiden. Utrolig frustrerende å være sulten hele tiden, og nesten all mat virker kvalmende. Men men skal ikke klage, det er jo forbigående [:)]

ORIGINAL: Snule

Ja stadig sulten, men ikke så mye som frister. Så går rundt og er uggen nesten hele tiden. Utrolig frustrerende å være sulten hele tiden, og nesten all mat virker kvalmende. Men men skal ikke klage, det er jo forbigående [:)]

Sånn har jeg det også...

Her er jeg like sulten om jeg akkurat har spist eller ikke. Har svangerskapsdiabetes og må følge en helt grusom diet... Mister helt matlysten av den[:'(][:'(]

Jeg er også konstant sulten for tiden..

Back
Topp