Er det noen andre som plages

Tullhønsa

Flørter med forumet
med å ha vondt i korsryggen?

Har prøvd å google, men finnes jo hundre forskjellige teorier.
Derfor spør jeg dere, som er ca på samme uke som meg osv.. Er 13+3 og har vært skikkelig plaget med korsryggen over en ukes tid nå. I begynnelsen var det vondt hvis jeg vasket, støvsuget ol. Nå er det konstant vondt, sånn "sliten" vondt om dere skjønner... Har ferie så orker ikke dra til legen før jeg er ferdig med ferien, hvis det ennå ikke er blitt bedre. Men kjenner jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen om en uke hvis det skal være sånn som nå[&:]

Ja jeg kjenner det godt i korsryggen.. Gjort det i et par ukers tid nå tenker jeg.. føles ut som om jeg er sliten i ryggen.. Men kommer og går så er ikke konstant heldigvis..

Ja, tenkte å bestille time hos legen for å bli henvist til fysio. Hvis det kan bli bedre, gjør jeg gjerne det!![;)]

Takk for råd!![:)]

Ja jeg har merket det mer og mer de siste 2 ukene, og det stråler nedover bak bena så det er fryktelig vondt og "hemmende".

Lytt til kroppen din, slapp av når du trenger det og ikke gjør ting som forsterker smertene. God bedring[:)]

Hadde vondt i korsryggen til og fra hele forrige svangerskap, har forløpig sluppet unna denne gangen, men kommer sikkert snikende etterhvert. Er tungt for ryggen å være gravid til tider. :(

Ja, det er jo mye som skjer så at det er tungt og nytt for kroppen er jo ikke til å komme unna. Men synes det virker litt tidlig å begynne å plages med det nå!?
Har ikke stråling eller noe sånt som noen av dere nevner..

Jeg har oxo mye korsrygg-plager og smerter i bekken, lår halebein..
Ryggen spesielt korsryggen blir som du sier"sliten".. ny test idag..utvidet.. BL test.. har utslag nesten overalt..
Men godt å vite hva det er da.
Ta kontakt m fysio for en test evt-..-

ORIGINAL: ragnarekkverk

Hva mener dere med bekkenløsningtest? Jeg har jo gått en del til beh., man de har ikke gjort annet enn å trykke/presse her og der for å se om jeg får "aua"..:)

Er forsåvidt ingen tvil om hva som feiler meg..ser for meg noen måneder på krykker:(

Er nok det samme som din fysio har gjort på deg.
bare at min fysio sier BL test da.. Ligger på rygg og på siden på benken, og gjør ymse ting m bekkenet, hofter og symfyse..og halebeient etc..trykking/pressing som du sier..så sjekket han bindevevet (siden mitt er heller tragisk fra før av) og leddbånda i bekkenet..<---- de er betente i tillegg hos meg da..
Så er nok som sagt det samme som du har tatt!

Huff håper du slipper krykker?? off.. [&:]

Back
Topp