Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har helt syke menssmerter! Lå og vred meg igår når jeg skulle sove, var så sinnsykt vondt :/ har det litt av og på idag også. Blir bekymret, men håper det skal være slik? Jeg er 4+0 idag
Er det ikke det ene så er det det andre Hvorfor kan vi ikke bare nyte og glede ossPå ettermiddagen og fram til nå har jeg hatt mensen kramper.. Blir ganske urolig av det, og føler jeg flyr på do hele tiden for å se etter blod.. Men er det fler som har det sånn krysser jeg fingrene for at det er innafor normalen.. Er 4+1 i dag..
Haha, og jeg som trodde stresset skulle gi seg når prøveperioden var over og spiren satt
Rundt IKM hadde jeg også veldig menssmerter. Det er ikke så rart at man blir bekymret, man blir jo stadig minnet på hvor kortvarig gleden kan være. Vi får tenke positive tanker og håpe det besteJeg har helt syke menssmerter! Lå og vred meg igår når jeg skulle sove, var så sinnsykt vondt :/ har det litt av og på idag også. Blir bekymret, men håper det skal være slik? Jeg er 4+0 idag
Er det ikke det ene så er det det andre Hvorfor kan vi ikke bare nyte og glede oss
Jeg kjenner det også mer i korsryggen enn sist, det er derfor jeg begynte å bli urolig. Det liksom verker i ryggen.. Mensmurringene husker jeg godt fra sist Gleder meg til at symptomene blir til små bobler og sparkJeg hadde det ganske lenge i første svangerskap husker eg, husker det var sterke smerter. Då bekymret eg meg veldig på at mensen sku komme. Har det samme no, har hatt det i en uke snart, forventer å ha det en god stund til. Kjenner det litt mer i korsryggen nå enn sist gang.
Jeg kjenner det også mer i korsryggen enn sist, det er derfor jeg begynte å bli urolig. Det liksom verker i ryggen.. Mensmurringene husker jeg godt fra sist Gleder meg til at symptomene blir til små bobler og spark
Krysser fingrene på at alt går braJeg har hatt Stikkinger i nedre del av magen i dag, blir meeeeget bekymret, selv om jeg vet at det ikke er unormalt så tidlig.. Er vel bare livmor som vokser. Jeg er 5+1 idag, og har mistet en gang i uke 5 og hatt MA i uke 9 hvor foster var 5. Så er veldig skummelt til vi får UL å få bekreftet at det er bra
Var rolig noen dager her, men i går kveld og i dag er de tilbake Springer jo rett på do for å sjekka da vettu. Heldigvis ingentingHelt likt her. Vanlig symptom forstår jeg