Er det noen andre her som...

Nameless

Glad i forumet
bruker noe medisin på p, jeg husker ikke hva det heter, men det fungerer slik at det skal senke immunforsvaret slik at man lettere skal få beholde fosteret.
Noen????

Jeg skulle gjerne lest litt om det, men husker jo ikke hva det heter og da blir det litt vanskelig...

Klem Kakkadue:)

Er det Prednisolon du menet? Det bruker jeg :)

Ja det kan hende, har du autoimmun sykdom så det er derfor?
Jeg har astma, så er derfor legen snakket om det.
Hvordan fungerer det???

Spennende med testdato ja :) Prednisolon er kortison, som virker antiinflammatorisk. Bruker det pga at endometriosen muligens lager en slags Betennelsesreaksjon i hele magen, og som gjør at eggene ikke Fester seg. Noen mener også at den kan dempe såkalte "killercells", som er celler som reagerer på embryoet som ett fremmedlegeme og støter det fra seg

Jeg spurte om å få predisolon på Ullevål. De sa nei, tross at jeg har gått på dette etter innsett begge ganger i Danmark. Ullevål mente det ikke var dokumentert effekt av det. :-/

Jeg spurte om å få predisolon på Ullevål. De sa nei, tross at jeg har gått på dette etter innsett begge ganger i Danmark. Ullevål mente det ikke var dokumentert effekt av det. :-/

Hmm, nei det stemmer nok kanskje det, men i Danmark har de visst sett at det kan hjelpe, og man må jo prøve det man kan;)
Hvordan reagerte du på den?

Jeg reagerte egentlig lite. Etter innsett er jeg utrolig fokusert på alle gravidesymoptomer så legger ikke merke til så mye annet. Men jeg har blitt veldig trøtt, amper og med ømme pupper etter samtlige innsett. Mulig jeg kan ha blitt litt ekstra sulten av prednisolon? Det var jeg på de to forrigforsøkene, men ikke nå...

Jeg reagerte egentlig lite. Etter innsett er jeg utrolig fokusert på alle gravidesymoptomer så legger ikke merke til så mye annet. Men jeg har blitt veldig trøtt, amper og med ømme pupper etter samtlige innsett. Mulig jeg kan ha blitt litt ekstra sulten av prednisolon? Det var jeg på de to forrigforsøkene, men ikke nå...

Hehe ekstra sulten ja. skummelt, men har lest litt om prednisolon, og en mulig bivirkning var ekstra sulten.
Takk for svar:)

Back
Topp