Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som meg, har angst for å kjøre bil men jeg ser jo at jeg bør få tatt den nå som det skal komme baby i hus, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal tørre, må vel bare prøve å kaste seg ut i det Bor veldig sentralt her vi bor nå da, men vi håper jo å flytte før baby'n kommer, så ikke sikkert det er like sentralthar lappen?? Eller er jeg alene?? satser på å få tatt den til høsten da, men jeg vil ikke, synes det er dritskummelt å sitte bak rattet !
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Akkurat som meg, har angst for å kjøre bil men jeg ser jo at jeg bør få tatt den nå som det skal komme baby i hus, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal tørre, må vel bare prøve å kaste seg ut i det Bor veldig sentralt her vi bor nå da, men vi håper jo å flytte før baby'n kommer, så ikke sikkert det er like sentralt
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
å det er veldig upraktisk på bygda.Har ikke lappen, er ikke redd for å kjøre bil men sliter med teorien.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app