Er det noen andre her som ikke

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
har lappen?? Eller er jeg alene?? :p satser på å få tatt den til høsten da, men jeg vil ikke, synes det er dritskummelt å sitte bak rattet !

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

har lappen?? Eller er jeg alene?? :p satser på å få tatt den til høsten da, men jeg vil ikke, synes det er dritskummelt å sitte bak rattet !

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Akkurat som meg, har angst for å kjøre bil :p men jeg ser jo at jeg bør få tatt den nå som det skal komme baby i hus, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal tørre, må vel bare prøve å kaste seg ut i det :p Bor veldig sentralt her vi bor nå da, men vi håper jo å flytte før baby'n kommer, så ikke sikkert det er like sentralt :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Akkurat som meg, har angst for å kjøre bil :p men jeg ser jo at jeg bør få tatt den nå som det skal komme baby i hus, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal tørre, må vel bare prøve å kaste seg ut i det :p Bor veldig sentralt her vi bor nå da, men vi håper jo å flytte før baby'n kommer, så ikke sikkert det er like sentralt :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Samme her :P bor 10 min fra sentrum og her går det 8 busser i timen, rett ut forbi døra. Så jeg har jo liksom ikke det behovet. Har aldri hatt muligheten til å bare kaste meg inn i en bil hvor enn jeg skal, så er jo ikke noe jeg savner heller. Med barnevogn er det mye enklere også å bare gå på bussen, jeg har ikke rygg til å verken bære på baby i bilsete eller løfte barnevogna inn i bagasjerommet. Alltid samboer som gjør de tingene, så jeg hadde slitt om jeg skulle gjøre det selv! Men jeg bør vel gjerne få den nå, er jo tredjemann på vei her:oops: Greit å kunne ha muligheten. Men ja, tror aldri jeg kommer til å tørre kjøre med barna i bilen uansett:confused:

Husker jeg var livredd første gang jeg satt bak rattet med pappa og skulle lære litt om giring. Vi kom opp i hele 23km/t og jeg skreik. Synes det var så skummelt. Men når man har gjort det nok ganger så er plutselig ikke så ille lenger. Er bare 2,5 år jeg tok lappen men allerede er jeg mye mer sikker bak rattet. Hvis du klarer å bare hoppe i det og pushe deg litt nå og da så har du plutselig lappen i boks :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke.

Har ikke lappen, er ikke redd for å kjøre bil men sliter med teorien.

Har ikke lappen, er ikke redd for å kjøre bil men sliter med teorien.

å det er veldig upraktisk på bygda.

Eg måtte ta lappen for eg bodde på bygden der d går 4 busser forbi om dagen, to hver vei :P Syns d e litt skummelt å kjøre innimellom, men går stortsett greit :)

babyjente 27 Juli ♡

Har ikke tatt lappen, men har øvelseskjørt noen ganger for en mnd siden. :)

Jeg har ikke lappen.. Mannen maser på at jeg må ta den snart ;)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Jeg har ikke lappen. Skal prøve å få begynt i juli.

Sent from my iPhone using BV Forum

tok i oktober! bare å hoppe i det! :) er en helt ny hverdag, og det sier jeg som tok buss med mini og til og fra jobb i årevis, det var jo null problem!!! nå har jeg tatt buss 1 gang siden oktober!! haha.

Hos oss er det jeg som har lappen og samboeren som er passasjer. Han har ikke lappen. Har litt skrekk fra når han var yngre og ei venninne kjørte inn i en bygning. Før han ble sammen med meg gikk han ditt han skulle. Har vel blitt litt latere nå, som jeg kjører han dit han skal. Jeg er uføretrygdet, så plager meg ikke å kjøre han på jobb og lignende. Vet ikke om han kommer til å ta lappen. Blir kanskje mindre privatsjøfør på han når vi får en liten en hjemme. Men det går da nesten alltid en buss.

Jeg har lappen.
Men min kjære kjørte i fylla i sommer og Kræsjet. Så han har ikke lappen. Å får den ikke igjen før nesten et år etter at vi har fått denne babyen. Sååe kan bli artig å kjøre seg selv til føden :P

Desember 2014

Bruker App

Har hatt lappen siden jeg var 18 år og er veldig glad for det... Min erfaring er at venter man så drøyer det ofte lenge. Man blir redd, penger osv. Mamma tok ikke lappen før hun var 45...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var redd for å kjøre og ventet til jeg var klar. Hadde jeg presset meg selv ville jeg vært en sinke som skaper farlige forbikjøringer. Tok trafikalt og øvelseskjørte for første gang for noen mnd siden, men kan ikke ta det for fort i svingene. Er 20 år så har det ikke travelt med oppkjøringen sånn sett, er bare redd for å ta buss og det gjør det litt værre :p

Back
Topp