Er det noe vits...

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
I å kjøpe de aller minste bleiene 2-4kg? 
Mellomste her var 3,8kg når ho blei født.. Og trur han her blir rundt 3,5-4kg han og.. Kan vel berre begynne rett på 3-6kg da ? Eller ka meina de? :-)

Småen min var 3,5 da hun ble født og vi brukte faktisk de minste bleiene en liten stund. Følte de som var større ble litt for store;-) så kjøper nok begge to denne gangen, lillebror er estimert til å bli litt mindre:-)

Kommer til og kjøpe en av hver pakkeSå har jeg! Her veide Mathea 3240 gr når hu blei født og brukte nr 1 en stund. Neline veide 3940 gr og brukte nr 2 helt fra fødselen av!

Jeg kjøper en pakke av hver sort og ser hva som passer, de koster jo bare 12kr pakken på rema så er ikke akkurat noen stor investering 

Her var det ingen vits :-p Hadde tre-fire av de minste som jeg hadde fått i prøvepakke. Kommer til å kjøpe str nummer 2 nå!

kjøper en av nr 1 og en av nr 2.
guttungen var 3615 g og vi brukte ener bleiene en liten stund til han.

Gidder ikke å kjøpe de aller minste, storebror fikk aldri bruk for dem (han var 3970gr)..
Så om hun er lita kjøper vi heller når vi ser vi har bruk for det :)

Vi kjøpte 1, mener hun brukte den en liten stund, var 3228 da hun ble født.

Ellers får man jo litt bleieprøver i disse gratispakkene da, kan jo satse på at de holder noen dager etter at man har kommet hjem og sett ann "størrelsen"! :)

Back
Topp