Er det noe vits i å teste digitalt nå?

AJT29

Flørter med forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei igjen! Jeg testet masse de to første dagene etter jeg fant ut at jeg var gravid (trengte litt bekreftelse på at det stemte + jeg tenkte å bruke opp strimlene da dette er min siste graviditet).

De siste dagene har jeg bekymret meg litt for om alt er bra osv., for jeg har mindre symptomer enn mine to andre graviditeter..

Derfor tenkte jeg at jeg kan jo kjøpe en digital test, og sjekke om ukene har økt. Men er det egentlig noe vits? For jeg har ikke hatt blødninger, så det som kan gå galt er vel MA, og da tror vel kroppen alt er greit og fortsetter å produsere HCG?

Så hva tror dere? Er det vits i å teste noe mer, eller skal jeg bare bestille TUL om noen uker og tenke positivt?

Jeg tror de digitale stopper ved 3+? Så er det lengre enn det siden unnfangelse så vil det nok ikke bli mer spesifikt enn det. Er ikke helt sikker da!:)

Som snuppelura123 over her sier. Kommer nok litt an på hvor langt på vei du er :)
Eller så kan du jo gå til legen din å få tatt blodprøve for å måle hcg for så å ta en ny prøve min. 48 timer etter.

men kanskje noen som vet eller har en oversikt over hcg nivåene cb digital reagerer på? Mener å ha sett det tidligere

Som snuppelura123 over her sier. Kommer nok litt an på hvor langt på vei du er :)
Eller så kan du jo gå til legen din å få tatt blodprøve for å måle hcg for så å ta en ny prøve min. 48 timer etter.

men kanskje noen som vet eller har en oversikt over hcg nivåene cb digital reagerer på? Mener å ha sett det tidligere

Her:happy:

Vedlegg

• 72816BF2-54C8-4B74-9D32-17FC5C46B4A1.jpeg
    72816BF2-54C8-4B74-9D32-17FC5C46B4A1.jpeg
    91,8 KB · Visninger: 26

Takk for svar! Glemte jo helt å skrive hvor langt jeg er på vei! Jeg er 6+0 i dag, så da er kanskje legen det eneste stedet å sjekke hcg ja.. Men det er vel ikke vanlig å gjøre med mindre man feks har blødninger? Kanskje jeg bare bør booke privat TUL litt tidligere enn jeg har tenkt :)

Takk for svar! Glemte jo helt å skrive hvor langt jeg er på vei! Jeg er 6+0 i dag, så da er kanskje legen det eneste stedet å sjekke hcg ja.. Men det er vel ikke vanlig å gjøre med mindre man feks har blødninger? Kanskje jeg bare bør booke privat TUL litt tidligere enn jeg har tenkt :)
Da er nok å måle blodet beste mulighet vil jeg tro ja forutenom en tul. Tror nok du skal kunne ringe opp til legekontoret og spørre om å få tatt en blodprøve for å få se hcg verdiene dine. Og spesielt om du føler deg bekymret. :-)

Back
Topp