Er det noe rart man blir deprimert??

TereseS

Gift med forumet
Sånn er det på Toten i dag... Det var den sommeren liksom.. :P

image.jpg

Er klar for vår jeg altså......

Baaaaah, ikke noe misunnelig:-) Heldigvis ikke snødd noe her. Virkelig klar for vår, lei av å fryse. Men nermer seg da når vi er i April:-)

Baaaaah, ikke noe misunnelig:) Heldigvis ikke snødd noe her. Virkelig klar for vår, lei av å fryse. Men nermer seg da når vi er i April:)

blir nok ikke sommer her i år :P

Hehe:-) Joda, den er bare LITT forsinket:-P Hvis ikke det blir vår og så høst da, at vi rett og slett hopper over sommeren:-)

Masse snø her og, og det snør tett i tett :( vil også ha vår og varme :) så er ikke noe bedre på andre siden av Mjøsa :)

Hehe:) Joda, den er bare LITT forsinket:p Hvis ikke det blir vår og så høst da, at vi rett og slett hopper over sommeren:)

Vi kan gjerne hoppe til høsten og september synes jeg :P slipper vi å vente så lenge på bebisene våre ;)

Jeg savner egentlig gjøvik jeg :) du får ivertfall skikkelig vinter. På vestlandet er det for det meste slaps hele vinteren. Gled deg til snøen går vekk, for dere har en nydelige vår! Her kommer det antageligvis snart til å regne ned så det bli flom :(

Jeg savner egentlig gjøvik jeg :) du får ivertfall skikkelig vinter. På vestlandet er det for det meste slaps hele vinteren. Gled deg til snøen går vekk, for dere har en nydelige vår! Her kommer det antageligvis snart til å regne ned så det bli flom :(

Har du bodd på Gjøvik? :)

Back
Topp