Er det noe på gang!??!

JuliiiMamma

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Juligull2021
Har enda ikke fått igjen mensen etter lille kom, samt vet jo heller ikke om når dem kommer. Har hørt forskjellig fra forskjellig når dem fikk igjen mensen.


Men har hatt små stikkinger i mageområdet, ikke fått mensen igjen. Tatt g-test da jeg faktisk har vært usikker på om det kan være noe på gang eller om det bare er kroppen som kommer til sitt.


På noen av testene ser det ut som det er mer enn en strek , men blir veldig usikker da streksynet mitt ikke er noe å skryte av :p:p


tenker noen her kanskje har god streksyn og kan fortelle meg om dere ser noe eller ikke. Føler kanskje det er mer skygge enn en strek, hva tenker dere??

bilde en og tre er i fra går kveld og resten fra i dag.

540E131E-24B3-4BD1-BA71-1F43D304AD36.jpegBF52714E-085F-47F6-B1F4-2E2FD4D88F28.jpeg32970AD7-1643-41DB-A8DC-69ECAA833A77.jpeg 31033E7D-9AEA-4B4D-A291-3A139275D5F6.jpeg
 
Jeg har elendig streksyn, men oi så spennende! Hva håper du på? Prøver dere på neste allerede?

Jeg har for øvrig heller ikke fått mensen igjen, men jeg delammer. Tre måneder siden fødsel for noen dager siden. Her har vi ikke hatt sex enda, så jeg vet at det ikke er noen bebis på gang :hilarious:
 
Jeg har elendig streksyn, men oi så spennende! Hva håper du på? Prøver dere på neste allerede?

Jeg har for øvrig heller ikke fått mensen igjen, men jeg delammer. Tre måneder siden fødsel for noen dager siden. Her har vi ikke hatt sex enda, så jeg vet at det ikke er noen bebis på gang :hilarious:


Ønsker jo inderlig en liten krabat til, men usikker på om jeg ønsker dem så tette :p vi har ikke planlagt to så tette.

jeg fullammer her så er jo klar over at mensen ikke kommer med det første. Brukte god stund på å bli gravid så er jo litt skeptisk på de gangene man har hatt sex om det har truffet noen av dagene :rolleyes:


noen mener dem ikke ser noe, mens andre sier dem ser noe veldig svakt hvis det virkelig fokuserer på bildet. Så lurer på hvor lenge jeg skal vente før ny test?? :rolleyes::rolleyes:


Når planlegger dere for neste?? :)
 
Så spennende! Nesten så jeg ser noe :woot: Har du tatt ny i dag?:)


PRØVER å vente noen dager da sist hcg steg litt sent, men tenker å prøve å teste når jeg våkner i dag, for er jo selv også veldig spent på om dette er baby strek eller bare en skygge :woot:
 
Tok ny test i dag og føler jeg ser meg blind :rolleyes: samt føler jeg bare ser en skygge og ikke noe som øker. Hva tenker dere??

525EEA8E-87D5-4440-A497-07820A4B2F82.jpeg D98581FE-6B2C-4F8C-B122-68D2FCFFDD27.jpeg
 
Ja, sånne skygger føler jeg det alltid er på BP sine strimler. Dersom du er usikker kan du ta en test i bare vann. Da har man en garantert hcg fri test å sammenligne med :)
 
Ja, sånne skygger føler jeg det alltid er på BP sine strimler. Dersom du er usikker kan du ta en test i bare vann. Da har man en garantert hcg fri test å sammenligne med :)


Ikke fått skygge før på disse. Sist gang jeg brukte disse testene var det rosa strek / babystrek :) kjipt om disse testene er kjent for å gi skygge
 
Tok en ny test (i går) men da rundt ettermiddagstidene.

Ser her det er noe stigning fra forje test. Er bare redd for at dette er mer skyggestrek som blir sterke enn en rosa baby strek.
Hva tenker dere om denne testen? :rolleyes:

Begge to er tatt samtidig, bare tatt i forskjellige lys.


247378280_569533244339970_4060571770872098549_n.jpg

247285006_405045744434497_1241502113363956195_n.jpg
 
Ca 10 dager siden første test? Tenker det ville vært sterkere strekk nå om det var noe?
Prøvd annen test?
 
Ca 10 dager siden første test? Tenker det ville vært sterkere strekk nå om det var noe?
Prøvd annen test?


Det kan nok stemme ja med rundt 10 dager. Hvis den er positiv så regner jeg med at hcg nivået stiger tregt sånn som det gjorde i fjor da jeg ble gravid. Fikk svak/middels rosa strek dog par dager ikm. Men skal til legetime i morgen og får da ta blodprøve for å bekrefte eller ei.
 
Last edited:
Har du fått testet noe mer? Syns dette var meget spennende :)


Hadde fått svar av legen. Da jeg hadde tatt blodprøve for ikke lenge siden. Denne var dessverre negativ :(:( har enda ikke fått mens igjen. Så vet ikke om det er kroppen som tuller litt med meg. Utrolig kjipt for det og føler meg nå litt tom :( ble først veldig glad for at prøven kanskje var positiv og lille her skulle få ett søsken som var nærme hverandre.
 
Hadde fått svar av legen. Da jeg hadde tatt blodprøve for ikke lenge siden. Denne var dessverre negativ :(:( har enda ikke fått mens igjen. Så vet ikke om det er kroppen som tuller litt med meg. Utrolig kjipt for det og føler meg nå litt tom :( ble først veldig glad for at prøven kanskje var positiv og lille her skulle få ett søsken som var nærme hverandre.
Så leit :(:( Krysser fingrene for dere :Heartred
 
Back
Topp