er det noe liv!???

snuppelura13

Flørter med forumet
Hei, jeg har lest om alle dere som allerede har kjent liv, jeg kjenner etter for harde livet her men kan ikke kjenne noe, eller jeg vet liksom ikke det er ikke sånn at: NÅ! DER KJENTE JEG DET!Er det slik det er for dere at når dere kjenner noe kan det ikke forveksles med noe annet, du bare vet at det var et spark eller dytt dere kjente? Prøver og ikke kjenne for mye men det er ikke lett det heller.... vi vil jo så gjerne kjenne  noe da..... det vil vi jo alle... 

det er jo enda litt tidlig å kjenne så mye.
jeg er 2.gangs fødende og kjente igjen tegnene fra sist gang, så jeg er ikke i tvil.
men som 1.gangs fødende hadde jeg ikke sjønt at dette var babyen.

det kjennes ut som en liten "boble" som sprekker inntil mageveggen, eller som en fiskehale som strykes forsiktig inntil eller som et pittelite klask med halen.

ta tiden til hjelp for du vil kjenne det etterhvert uansett. [:)]

Med førstemann, fortalte alle det med fiskehale, sommerfugl og bobler og jeg prøvde
så godt jeg kunne å kjenne etter, men så plutselig bare kom det et lite "dunk", ikke slike
bevegelser som jeg hadde kjent/lett etter, og skjønte med engang at det var babisen.

Bare ta tiden til hjelp og plutselig er det babisen du kjenner og da vet du det ganske sikkert[:D]

ORIGINAL: LilleMusMei

det er jo enda litt tidlig å kjenne så mye.
jeg er 2.gangs fødende og kjente igjen tegnene fra sist gang, så jeg er ikke i tvil.
men som 1.gangs fødende hadde jeg ikke sjønt at dette var babyen.

det kjennes ut som en liten "boble" som sprekker inntil mageveggen, eller som en fiskehale som strykes forsiktig inntil eller som et pittelite klask med halen.

ta tiden til hjelp for du vil kjenne det etterhvert uansett. [:)]

signerer!! [:)]

Back
Topp