Er det noe liv her?

AB

Forumet er livet
Lenge siden jeg har vært her inne nå.. ser jeg er alene her akkurat nå, men er det noen som fortsatt henger her litt?[:)]

JAAAAA

Jeg er ofte innom men det skjer ikke så mye her lenger syns jeg.. [&o]
Håper det blir litt mer action her snart! [:D]

Det er vel bare så vidt [&:] 

Åssen er det med deg og dine AB?

Huff jeg kjenner at det ikke er så lett å komme innom så ofte lengre [:(]
Men kan jo prøve å endre litt på det da [;)]

men vi går vel inn i en naturlig litt stillere periode nå, med sol og sommer[:)]

Jeg har ikke vært her på nærmere 3 år, men så artig å se at en del av dere fortsatt finnes her :-)

Var her mye i svangerskapstiden og året i fødselspermisjon, men så dabbet det av etter jeg startet å jobbe igjen.

Husker ikke passordet mitt, har byttet e-post adresse siden sist og tenkte ikke en gang på å sjekke om det gamle nicket mitt var ledig (Aleksandramor :o))

Vel, artig å se dere her inne!!

Håper det er bra med alle julibarna!

Åssen er det med deg og dine AB?

Det går stort sett fint her med oss[:)] Vi har jo hatt ett tøft år bak oss. Jeg fikk diagnosen lymfekreft i fjor høst og har gått på mange cellegift kurer, men nå ser det endelig ut til at bildene er fine og jeg er i remisjon[:D] Jeg er mye sliten enda , men tar dag for dag som de kommer[:)] Juli-gutten min er jo blitt så stor og det er utrolig moro å kunne prate med han og faktisk forstå å han vil si[8D]

Håper dere har det bra alle juli- mammaer[:)]

Ojda, AB. Det visste jeg ikke. Så bra at du er på bedringens vei! Det er nok en stor omveltning å få en slik sykdom så jeg skjønner det har vært tøft. Bra du ha barna da! Sender deg en stor bamseklem og håper du er helt kvitt den fæle kreften!

Jeg har fulgt med deg på facebook og det er godt å se at du er i remisjon [:)]

Har ikke sagt noe her inne siden du ikke har gjort det selv [:)]

Det er morro med disse småttisene våre som begynner å bli store,selvstendige individer ja [:D]

Håper sommeren blir god og gir deg nye krefter [:)] 

Takk dere[:)]

Håper dere får en flott sommer og feiringer av 4åringene våre.. så akkurat på film av Nathaniel når han var baby. Helt sprøtt at han allerede er 4 år[8D]

Back
Topp