Er det noe liv her inne?

BabyMama

Glad i forumet
Ser ikke ut til at det har vært noen aktivitet her inne siden sist jeg var innom. Jeg har nå påbegynt min 2. barselpermisjon og venter gullgutten om et par uker... Har foreløpig litt ekstra tid til å surfe her inne, og prøver å nyte det istedenfor å bli utålmodig. Flere av dere fra juni 2006 som er opptatt med nye små?

Hei! Så koselig å se deg her inne igjen [:)] Er ikke mye aktivitet her lenger dessverre... Jeg er fortsatt aktiv på forumet, men da på andre grupper. Jeg har to små, fikk Nora i juli 2008, så hun nærmer seg allerede to år [:)] 

Så koselig at du skal ha en til da [:)] Gutt denne gangen altså? Ellers er alt bare bra med deg?

Heia, er ikke mye på BV for tiden. Prøver å titte innom da, og da ser jeg også inn hit selv om det et lite aktivt her.
Jeg venter nr to 1 okt. Skal snart på UL å er så spent.
Er halvveis sykmeld også, men likevel er ikke overskuddet så stort at jeg orker være så aktiv her som jeg var sist jeg gikk.

Håper det er bra m dere alle.[:)]

Heia[:)]

Jeg er nok innom hver dag jeg da,men ikke alltid jeg skriver noe,iveren er ikke som sist svsk,holder meg for d meste på aug og sept 2010[:)]Ellers går tiden nå til ruging,mye ligging igjen, siden jeg ikke får gjøre så mye[;)]Lykke til babymama,heldig du som ikke har så lenge igjen[;)]

Så koselig at det faktisk var noen som svarte meg da [:)] Hadde nesten ikke forventet det! Jeg går fortsatt rundt med stor mage, men er nå inne i siste uka før termin og håper det ikke er lenge igjen nå... Ser jo at det er mange fra juni 06 som har vært produktive og fått flere. Kjempekos, det [;)] Gratulerer, Tingeling1, og lykke til videre i sv.skapet, Laila og Bens mamma!

Lykke til m fødsel! Mulig det har skjedd noe nå? Håper vi får høre fra deg igjen snart.

Back
Topp