er det noe i det??

Flyvende møllkuler

Elsker forumet
eller er det rett og slett bare tull når svigers sier at jeg ikke må kile leon for han kan begynne og stamme??

har jo og fått høre mye anna tull som at han blir bortskjemt om jeg trøster han når han gråter osv... så vet ikke helt hva som er fleip eller fakta...[&:]

en logoped vet kanskje dette el??

håper virkelig det ikke er sant for er ikke noe som er så hærlig som å høre mini flire[:D]

aner ikke  om det stemmer, men fikk høre det samme med nr 1

Bare kil i vei du![;)]Noe man trodde for leeeeeeenge siden dette..

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Svigermor her har sagt det samme når det gjelder stamminga... Jeg tror nok det er noe som henger i fra gammelt av, tviler sterkt på at det er noe hold i det...
Det med gråtinga er også helt høl i hodet... Skal du bare overse gutten hvis han gråter, da? [8|]

jeg skulle visst det... hehe men har liiiitt for mye omsorgsfølelse for gutten min til å bare la han ligge og grine... 
tar jo langtifra alt det de mener og synes på alvor... men akuratt den der med stamminga ble jeg litt usikker på...

Hehehe nei det stemmer ikke[:D]

Hvis du vil ha falig tyngde i tillegg til min "synsing", så er mannen logoped og sier det samme.
Stamming er ofte arvelig, flest gutter rammes. Det er ikke enighet om hva stamming skyldes, men det er sannsynligvis en kombinajson av nevrologiske og fysiologiske faktorer.

Vet ikke hvor som ligger i det med stamming og kiling, men har faktisk hørt om ei jente på 4 år som ikke snakket p.g.a at hele familien gikk og kilte henne hele tiden.

Hver gang hun viste tegn til frustrasjon ble hun kilt fordi da endte hun opp med å le.. Psykologer ble satt inn i saken og de filmet familiens adferd, alle (familimedlemmene) ble sjokkerte over hva de så, de ante ikke at de kilte så mye som dem gjorde.

Kort tid etter de holdt opp, begynte hun å snakke. Hun var full av agresjon og sinne inne i seg fordi hun aldri hadde fått lov til å få det ut.. Men det ordnet seg til slutt da.

greit å kile,men når det går over til å kile for lenge av gangen,slik at latteren blir intens bør man være forsiktig. Beskjeden jeg fikk da jeg spurte hs om dette[;)]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Vet ikke hvor som ligger i det med stamming og kiling, men har faktisk hørt om ei jente på 4 år som ikke snakket p.g.a at hele familien gikk og kilte henne hele tiden.

Hver gang hun viste tegn til frustrasjon ble hun kilt fordi da endte hun opp med å le.. Psykologer ble satt inn i saken og de filmet familiens adferd, alle (familimedlemmene) ble sjokkerte over hva de så, de ante ikke at de kilte så mye som dem gjorde.

Kort tid etter de holdt opp, begynte hun å snakke. Hun var full av agresjon og sinne inne i seg fordi hun aldri hadde fått lov til å få det ut.. Men det ordnet seg til slutt da.

oi men det var jo i grunn litt ekstremt da. hadde overhode ingen planer om å terrorisere gullet med kilen... men vi pleier å tulle litt på stellebordet...
og faren kiler han litt innimellom... så det blir kanskje totalt to ganger dagelig...

ORIGINAL: Murmeldyr88

oi men det var jo i grunn litt ekstremt da. hadde overhode ingen planer om å terrorisere gullet med kilen... men vi pleier å tulle litt på stellebordet...
og faren kiler han litt innimellom... så det blir kanskje totalt to ganger dagelig...

Nei, jeg regnet ikke med at det du snakket om var så ekstremt. Jeg kiler lillemann jeg og, men er obs på at vi og brødrene hans ikke løser alle utbruddene hans med å kile han[;)]

Nei, jeg regnet ikke med at det du snakket om var så ekstremt. Jeg kiler lillemann jeg og, men er obs på at vi og brødrene hans ikke løser alle utbruddene hans med å kile han[;)]

hehe har ingen planer om det... sinne er en sunn reaksjon... og det er viktig å kunne få lufte følelsene sine...

Det hørtes jo veldig rart ut da[&:]

Back
Topp