Er det noe håp??

Trollmoren

Betatt av forumet
Nå er det andre dagen med blødninger, men er litt mindre enn de har vært..Fikk beskjed av lege om å holde meg mest mulig i ro og ligge mest mulig..så jeg gjør det...og det ser ut til at det hjelper faktisk. Skal på UL på tirsdag da, og er veldig spent på hva de finner der. Men er det egentlig noe håp? Har ikke hatt så store smerter, bare kjent bittelitt liksom...og har kun blødd når jeg har vært på toalettet...nesten ingenting mellom.. Ville jeg ikke blødd mer hvis jeg mistet? Og hatt mer vondt?

KJÆRE MAMMAS ENGEL JEG HÅPER DU KLORER DEG FAST

det er veldig opp og ned fra person til person om hvor mye man blør og hvor mye smerter man har under en sa... men siden det ikke er så mye blod nå så satser vi på at alt er bra [:)] kan jo blø uten at noe er galt[;)]

masse lykketil og håper de ser et dunkende hjerte på tirsdag [:D]

Jeg håper virkelig at ikke betyr at det ikke er håp..jeg blødde i et av mine tidligere svangerskap omtrent like lenge som deg "Mina min"..og jeg håper det "er bare sånn" denne gangen også.. Legen mente det er et godt tegn at jeg ikke har spontanabortert før da...og at jeg beholdt sist jeg blødde i svangerskap..selv om jeg ikke helt skjønner sammenhengen der da... MEN hun gav meg iallfall et håp da[:)]

KJÆRE MAMMAS LILLE ENGEL JEG HÅPER DU KLORER DEG FAST

jeg krysser fingrene at alt gå bra

Lykke til. Håper det går bra

uff, ikke noe morsomt med blødninger. Håper det ikke kommer noe mer og at dere får se et bakende hjerte på UL.

ORIGINAL: pineapple

uff, ikke noe morsomt med blødninger. Håper det ikke kommer noe mer og at dere får se et bakende hjerte på UL.

Signerer denne[:)]

Back
Topp