Er det noe fres her?

ajasto

Forelsket i forumet
Ja er det noe fres her? Lenge siden jeg har tittet innom her egentlig. Så er ikke oppdatert. Er dere klar over at det nå ikke er lenge til høst? Huff hvor i alle dager har våren og sommeren blitt av.Her er ikke noe nytt egentlig. Regner med dere er oppdaterte ang Malin på facebook. Hehe. Helt utrolig at hun er ett halvt år allerede.

Hvordan går det med dere?
 
Hei! Jeg freser veldig sjeldent.. men når jeg gjør det, så gjør jeg det skikkelig! hehe
Oppdateringen herfra: Den største oppdateringen er at vi hentet hjem valpen vår, Jago i går! Han er en 8 ukers flat coated retriver-valp. Ungene liker han veldig godt og han liker dem.. eneste er at det er litt kjedelig når han sover hehe

Vi holder på å male huset.. men ser ut til at værgudene ikke mener det samme!

 
jeg sliter forferdelig med å skrive her inne.. så jeg er her sjelden.. får lest, men ikke skrevet.. og da blir jeg så frustrert... :@

Her skjer det lite i grunn... dagene flyr... hverdagen er tilbake.. og livet går sin vante gang... Helt utrolig at hun er 6 mnd allerede.. det er helt villt...
 
Jeg er her inne ofte, men sliter også med å få skrevet. Møkkaforum!!!

Vi maler (oljer) huset, men det går treigt her også. Regner jo hele tiden! Ellers er vi inne i sykdomsperiode med vannkopper, øyebetennelse og vår kjøre femåring har begynt å tisse i buksa og i sengen hver natt. Har gjort det en mnd nå og jeg blir sprø. HUn har vørt tørr siden hun var 2,5år. Skal til legen på onsdag, og så evntuelt til hs..

Lillemann begynner i bhg om en uke, og jeg gruuuuuer meg sånn! Hønemor er ikke klar for dette:-P
 
Back
Topp