Er det noe du virkelig savner?

Isol

Elsker forumet
VIP
Tenker da på mat, drikke osv, er det noe du virkelig savner nå som du er gravid?

Og hva er noe av det første du vil ha etter du har født? :)

SALAAAAAMIemoticon

Spekemat... ! Og roastbeef.. :)

huff kjenne eg skulle ikkje ha lest dinna tråden... fekk jo så inderlig lyst på roastbiff og spekemat emoticonog fårepølsa :p og og og og... huff :S 

Nei ikkje egentelig, for eg har spist store mengder fårepølse og spekemat:)
ifølge mi jordmor er det bare å fryse det ned et par dager, så kan det spises :)

Har så veldig lyst på røykalaks og spekemat. Så har sagt at mannen min får komme med en baguett med egg og røykalaks til meg på sykehuset:)

Klesklypa skrev:
Nei ikkje egentelig, for eg har spist store mengder fårepølse og spekemat:)
ifølge mi jordmor er det bare å fryse det ned et par dager, så kan det spises :)

Dumt at jordmoren din ikke er oppdatert på de statlige anbefalingene, som også ligger på matportalen. Frysing dreper kun toxoplasmose, men ikke listeriabakterien. For at den skal dø må maten varmes.

Synes dette blir en trist jul i mat veien , for vanligvis bruker jeg og trykke i meg alt jeg kommer over av spekemat og røkelaks !! :p Så jaa, jeg gler meg til neste år med andre ord ! :) 

...spekemat!

Røka laks, fetaost, saltpølse...

Spiser så mye sterk mat og løk osv som mulig nå:P. For det kan jo ikke spiser når man ammer.. Alt går i melka.. Å da får den lille luringen vondt i magen sin.. Så får bare bytte om... Spise det jeg ikke kan når jeg ammer nå..og spise det jeg ikke kan nå når jeg ammer =D!

Savner røkelaks, roastbiff og spekemat. Så er det litt trist å ikke kunne spise fenalår i jula. Men har glemt meg noen ganger å spist litt av alt. Men satser på at det ikke skader når det er snå mengder.

Jeg savner ikke noe,men gleder meg ikke til ammingen for da kan jeg jo ikke spise noe nesten  :( Men det blir ikke pinnekjøtt på meg i år siden jeg fikk så mye vann i kroppen når jeg gikk gravid i jula med storesøster :( 

VIN! emoticon

Brød med remulade og SALAMI og en løk ring! 

Savner også en blodig biff, som bare så vidt er stekt i kantene, men et stort glass rødvin til, etterfulgt av en sigarett!!! 

Men bare så det er sagt så skal jeg ikke røyke igjen! Har jeg slutta så har jeg slutta! 

FÅRIKÅL!!!!!

kan jo kjøpe alkoholfri vin og da? selv om det er ikke samma greiene:P

har hørt 1 glass vin ikke skader? men har ikke gjort det selv!!!

Back
Topp