Er det noe du savner med å ikke være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Å være gravid kan jo være ganske så tungt til tider, og det er jo ingen hemmelighet at man kan savne kroppen sin og å ikke være gravid.
Så er det ting du savner? Oghva savner du mest??

Spekemat og rødvin :)
Pullups, tunge markløft, lange skiturer og løpeturer :rolleyes:

Ikke noe jeg går og tenker over, jeg liker egentlig ganske godt å være gravid :)
Savner nok forresten kondisen min litt, den forsvant omtrent i det jeg fikk positiv test :p

Spekemat

Savner å sove på magen, alt annet går helt fint. Ellers er det ikke noe jeg kommer på. :)

Energien og spekemat :p

Ikke noe jeg går og tenker over, jeg liker egentlig ganske godt å være gravid :)
Savner nok forresten kondisen min litt, den forsvant omtrent i det jeg fikk positiv test :p
Var nå voldsomt tilpusting og pesing på meg også rundt uke 10 kom det.

Snuse! Oh yes suget er der ennå.. Har endelig vendt meg til å være gravid blir nok første og siste gang så skal prøve å nyte litt :rolleyes:

Å være gravid kan jo være ganske så tungt til tider, og det er jo ingen hemmelighet at man kan savne kroppen sin og å ikke være gravid.
Så er det ting du savner? Oghva savner du mest??
Salami og et glass prosecco✌️ men jeg klarer meg fint jeg sover så godt om natten når jeg er gravid

Savner og ikke ha bekkenløsning. Føler seriøst jeg har kroppen til en 80 åring:(

Spise uten å måtte spy etterpå. Savnet vin i starten, men nå orker jeg ikke tanken på det! Ellers har det vært hardt å slutte med snus :shy:

Savner å kunne leke aktivt med guttungen. Løping, fotball, aking osv blir uaktuelt slik bekkenet er nå. Men takknemlig for jenta i magen :Heartpink

Back
Topp