Er det noe du ikke greier å spise?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Er det noe du ikke greier å spise nå, men som du liker ellers?

Jeg er sjokoman, men da jeg gikk gravid med nr2 så klarte jeg ikke sjokolade, potetgull og salte ting jeg ellers ikke spiser var veldig godt :hilarious:

Som tidenes middagsmari har jeg hatt avsmak på middag i mange uker, og sliter fortsatt med kjøtt! Kokt skinke, kylling, kjøttboller, burger, biff ++

Spiser det av og til likevel da, men har vært overraskende vegetar i svangerskapet :facepalm:

Som tidenes middagsmari har jeg hatt avsmak på middag i mange uker, og sliter fortsatt med kjøtt! Kokt skinke, kylling, kjøttboller, burger, biff ++

Spiser det av og til likevel da, men har vært overraskende vegetar i svangerskapet :facepalm:

Samme her - jeg sliter skikkelig med middag. Jeg har ikke veldig appetitt på grønnsaker heller da, så det blir mye enkel mat og brødmat her for tiden.

Eneste jeg har finni er kaffe vanvittig slitsomt. Siden denne graviditeten kom overraskende så skulle jeg gradvis slutte å snuse, men klarte ikke den til slutt heller. Kan vel si det sånn at ingen burde snakke med meg om morran nå.

Sliter med en god del kjøtt og med brunsaus (etter overdose i jula), sliter med brødskive med pålegg, pasta, supper... Ja,rett og slett mye forskjellig. Håper det gir seg snart, for det blir mindre og mindre jeg vil spise. Ting jeg elsker og egentlig alltid kan spise er det bare helt stopp på nå.

Eeeelska ostepop før jeg ble gravid og spiste ca 4 poser i uken. Nå takler jeg ikke tanken på ostepop en gang :smiley-bounce022

Jeg spiser plutselig veldig sunt! Ikke noe som frister av brus, godteri, sjokolade, potetgull. Litt kjedelig, men sikkert bra for bebbis :hilarious: Spiser ganske normalt ellers, mye frukt og grønt, klarer ikke knekkebrød lenger så spiser brødskiver istedet. Rart hva man ikke klarer lenger når man er kvalm!

Før drakk jeg pepsi max hver dag, men det har jeg ikke klart siden jeg ble gravid. Har mye mindre lyst på godteri også, men begynner å få litt mer lyst på det nå:smiley-bounce012Er 13+2 i dag.

Back
Topp