-Er det noe du har kjøpt, som du ser at du ikke trenger nå?

M

Moderator Eve

Guest
Har du kjøpt noe til barna som aldri kom i bruk?
 
Så langt har hun ikke brukt lekegrinda eller senga si. Vi har bodd på sofaen de siste 4 ukene :p
 
Ikke noe vi kjøpte, men alle klærne han fikk i gave før fødsel.. så mye langarma bodyer blant annet. Også ble det DEN sommern, wå han lå ko mest i bare bleia. Fint med klær nr en evt nr 2 kan arve da :)
 
En del klær som aldri passa da de var for små.. minstemann har heller aldri brukt babynest
 
Jeg elsket bilstolpose og ville aldri vært foruten. Hadde vinterbaby (desember) og brukte den frem til mars-april. Genialt og slippe å kle på så mye, likte at hun alltid lå lunt og godt, spesielt om vi tok med stolen ut av bilen, hun lå varmt hvis bilen var kald.. Jeg kan ikke finne noe negativt med det.
Ok, så greit å høre! Nå blir det forhåpentligvis vårbaby på meg, men siden barn og babyer ikke skal ha på tykke jakker/dresser i bilsetet, så tenker jeg at bilpose kan være kjekt når vinteren kommer. Takk for svaret ditt :happy:
 
Jeg elsket bilstolpose og ville aldri vært foruten. Hadde vinterbaby (desember) og brukte den frem til mars-april. Genialt og slippe å kle på så mye, likte at hun alltid lå lunt og godt, spesielt om vi tok med stolen ut av bilen, hun lå varmt hvis bilen var kald.. Jeg kan ikke finne noe negativt med det.

Har samme erfaring med bilstolpose. Trodde først ikke det var nødvendig, men det ble fort kjøpt inn.
 
Mi er bare fire uker enda, men pysj med glidelås liker jeg ikke. Ekkelt når ho ligger å den glidelåsdingsen stikker opp i halsen..
 
Mi er bare fire uker enda, men pysj med glidelås liker jeg ikke. Ekkelt når ho ligger å den glidelåsdingsen stikker opp i halsen..

Jeg følte det samme da min var så liten.

Nå derimot, er hun 13 måneder og knapper er totalt utelukket, for det har hun ikke tid til. Gjelder å få dratt på den pysjen i en helsikes fart før hun freser avgårde :p
 
Caboo close ble brukt 1 gang cirka.. Men bæreselen ergobaby omni er super og kan brukes fra nyfødt og opptil 18 kg tror jeg, så den veier opp for det dårlige kjøpet:D
 
Jeg syntes jeg tok i overkant av på shoppinga, men det meste har faktisk blitt godt brukt. Det jeg kunne spart meg for var alle klærne. Jeg fikk en kjempestor baby og med varmen i sommer endte han med å ligge mest i bleia. Det meste var for lite før vi i det hele tatt fikk brukt det o_O
 
Caboo close ble lite brukt fordi jeg var usikker på om han hadde det bra oppi der. Det var vel eneste bomkjøpet. Men vi fikk haugevis av klær! Tror jeg telte 12 slike heldresser i ull og teddydresser med ører. Veldig mange i de minste størrelsene. Men så fikk vi sommerbaby istede for høstbaby.
Neste kommer til våren så da blir de vel desverre ikke brukt denne gangen heller
 
Korterma bodyer i str 50 og 56. Vi fikk sommerbarn, men sommeren i fjor var ikke noe å skryte av akkurat, men hadde vi fått barn i år så hadde vi sikkert trengt det!:rolleyes: Lærte av tabben og har siden da igrunnen venta og sett an behovet før vi har gått til anskaffelse av ting og tang.
 
For mye tøy 50-68, lekegrind (men mulig det kommer med tiden), vuggen (byttet ut med bedside), sjalet, alt av flasker, flere smokker
 
Ammeputen!
 
Han fikk en del korterma bodyer i 56-62 i gave, de er helt ubrukte. Ellers var bæresjal, adapter til bilstolen og brystpumpe bomkjøp.
 
Back
Topp