Er det noe du burde hatt

Skrulletulla

Gift med forumet
til babyen din,men som du aldri fikk kjøpt eller at det aldri ble noe av på en måte,men som du vil ha til nestemann??

I såfall hva??

selv vil jeg ha ammepute,bleiebøtte

og foresten så vil jeg ha pose til å ha i bilsete og skinn (det fantes ikke for 3 år siden engang)

Leander Vugge![:)]

Vugge, og det får vi til veslegutten [:)]

Kjørepose til bilsete[:D]

ønsker meg vugge og ergo bæresele til neste gang

Sengekantbeskytter.

mei tai,ellers kommer jeg nok til å ha alt jeg hadde til forrige.

bæresjal eller mei tai, hadde bæresele(babybjørn), men det ble altfor tungt for ryggen, ikke det at jeg brukte det så ofte, men var veldig kjekt på ferie og når man var alene. Så til neste mann blir det klart et bæresjal el. lignende.

og så skal jeg invistere i en god ammepute eller sy selv, kjøpte billig fra KID  sist, og den var så dårlig og slapp.

Leandervugge eller babyhengekøye. [:)] Skulle ønske jeg ikke var så skeptisk til Bugaboo Cameleon og hadde hatt den fra starten.. Men nå har jeg kjøpt den, så.. 

leandervugge ell en annen vugge av noe slag å ha på stua, brukte den som sambo hadde når han var liten nå sist - men den var uten stativ ell ben så var så vanskelig å plassere...

Bilstol m/base er ett must! Tror faktisk jeg skal tilbake på 4hjuling vogn til nyfødt også....savnet den veldig når minsten nå var liten, hadde ikke lyst å snu han fremover når han var 7mnd[&:]

Hvis vi noen gang skal ha en baby til, så vil jeg ha ny (eller tilnærma ny) vogn. Til begge ungene har vi hatt noen gamle vrak av noen vogner (ei av de datt faktisk sammen).

Men når det er sagt, så er det nok heller tvilsomt at vi skal ha en ny baby.

Jeg kommer til å bruke det elastiske sjerfet tidligere, fikk meg ikke til å knyte det på før hun var ca.to mnd

Til Victoria hadde jeg en stilig vippestolsommatchet kurven men sååååå dum. Til tulle kjøpte jeg babybjørn GENIAL [:D]

Neste gang blir det bilstol med base og ny vognpose eller nytt trekk til voksiposen [8D]. Og ny vippestol, for den vi hadde til Trym var så vaklete (BabySeat) [:)]

Kom på en ting til, vugg eller kurv for å ha i stua [:)]

Back
Topp