Er det noe de burde ha informert om?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå har jo Elias vært en uke i barnehagen. Og jeg føler ikke jeg har fått helt kontakt med den pedagogiske lederen.
Vanskelig å få blikk kontakt med, og svarer ikke når jeg spør om noe.
Nå har jeg fått høre fra ei venninne som jobbet der før at lederen har både nedsatt hørsel og ser veldig dårlig[&:]
Får litt sånn angst følelse med tanke på om hun i det heletatt har fått med seg noe jeg har sagt.
Fikk også beskjed fra venninna mi at når jeg snakker med henne må hun se på meg...

Burde de informere om dette? Eller bør jeg spørre lederen for hele barnehagen?

Nei, det synes jeg ikke. Det er jo sånn rent egentlig en privatsak. Og hvis det er en kjent sak på jobben der og de andre ansatte vet om det, er det vel enighet om at hun klarer med jobben sin uavhengig av sykdommen.

Du får bare være sikker på at hun hører deg når du har noe veldig viktig å si henne i fremtiden da [:)]

Helt ærlig så synes jeg kanskje hun kunne ha informert om det selv til nye foreldre,for det kan hende det er flere enn deg som sitter med samme følelsen.
Hvis det er sånn at hun MÅ se på personen som snakker til henne,synes jeg absolutt det er noe dere bør få vite,så det blir lettere for dere også og føle at dere blir hørt........

ORIGINAL: MissIndependent

Helt ærlig så synes jeg kanskje hun kunne ha informert om det selv til nye foreldre,for det kan hende det er flere enn deg som sitter med samme følelsen.
Hvis det er sånn at hun MÅ se på personen som snakker til henne,synes jeg absolutt det er noe dere bør få vite,så det blir lettere for dere også og føle at dere blir hørt........

Mhm![:)]
Man burde jo si fra om slike ting til folk man skal ha såpass viktig kontakt med!

Jeg er ped.leder selv og ville selv ha informert om det hvis jeg hadde hatt store problemer, men om hun må er en annen sak. Hvis flere foreldre sitter med den følelsen så burde det selvsagt vært til fordel for henne om hun sa det.

Back
Topp