Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Rundt huset vårt og egentlig i store deler av gata så er det mye veps. Pga. de, insekter fra busken og mygg så har vi vinduer/dører oppe veldig lite (utenom soverommet, men myggnetting) så kommer ikke mye inn hvertfall.p
Vi har et vepsebol en plass utenfor huset, så her kryr det av veps. Hadde verandadøra åpen i 5 min. her i dag, å da tok jeg 8 veps innendørs. Det ble så jeg lukket døra rimelig fort ja!
Ingen vepsebol... men har lest at de kommer ned fra trærne eller noe når sommeren står på hell og det blir lite mat. Vi har hatt mye veps siden slutten av juli. De har stukket dyr og barn her inne og vi er veldig lei. Vært mye mer i år enn tidligere på denne plassen her ihvertfall.
Ja her er det maaange. Kan ikke åpne vinduene for da er de inne med en gang. Dattra i heimen har laget vepsefangere som hun hang opp litt fra huset og det hjalp:)