Er det mye sjukdom hos dere fortiden?

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Her har vi hatt omgangssyken, influensa, forkjølelse, øyekatarr, feber osv osv den siste måneden.

Kjenner jeg begynner å bli litt lei nå :P

Nja, Alvin var syk for et par uker siden, og vi er på'n igjen nå:) Men ikke mer. *bankibordet* :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åjada...

Vært mest forkjølelse her da. Men siden 20 november var.hun mer syk enn frisk frem til nyttår.
Og en runde med omgangen og er hjemme nå pga forkjølelse etter nyttår.
Brukt en del sykt-barn-dager allerede... Tre allerede denne uka...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har heldigvis ikke hatt noe på en stund nå!

Ja, det kan man trygt si.Lillegutt hadde høy feber med påfølgende utslett for litt under 2 uker siden. Tror det var 4. barnesykdom. Så ble han snørrete og hosta endel like etter det. Nå er han frisk, enn så lenge :P
Men jeg er syk da, hoster opp innvollene mine snart tror jeg :P
Og for tre uker siden hadde jeg bihulebetennelse og hoste da og.
Og i dag våknet samboer opp og var forkjøla. Så nå synes jeg vi har fått vår dose!

Kommer det oppkast i hus nå, kapitulerer jeg! Håper dere holder dere friske framover:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Jaaa! Mye sykdom. Har har vel vært syk ca. hver 14 dag. Feber, hoste og litt snørr hver eneste gang stakkars.

Er litt lei jeg også :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Snuppa har vært syk hele høsten frem til nyttår med 6 antibiotika kurer:rolleyes: så ja her har det vært mye..
Hun starter i bhg om ett par uker, så er forberedt på ny runde da.

Hadde en runde med omgangssyken og øyekatarr for et par uker siden:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vesla var mye syk fra bhg start til ca 20 desember. Etter det har hun vært frisk. *bank i bordet*.

Jeg og samboer har hatt en runde hver med omgangssyken og jeg er nå forkjølet. Heldigvis har hun holdt seg frisk.

Vært mye syk siden november. Blant annet to runder med omgangssyke, flere runder med feber og nå sist falsk krupp..

Syns vi har vært syke siden slutten av november :( Hadde et lite opphold i jula og første uka i januar, så var det på an igjen. Har vært alt fra spysyke til kraftig forkjølelse.

Hadde et par runder med omgangssyke før jul, og den siste uka har begge ungene vært veldig forkjølte med hoste.
Esther har også hatt øyekatar.
Hun var hjemme fra bhg mandag og tirsdag, men er frisk igjen nå.

Etter noen ukers opphold har vi hatt forkjølelse og omgangen nå. Vi blir ikke kvitt den hersens omgangen heller. Begynte forrige onsdag. Lillegutt er heldigvis frisk akkurat nå, men jeg og mannen er hjemme temmelig dårlige. Håper svigerfar har mulighet til å hente i bhg i dag :/

Her har hun ikke hvert syk siden vi hadde hånd, munn og fotsykdom i september, bank i bordet ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

nei kan vel ikke klage, men vi har nå vært nesten like mye hjemme fra barnehagen hittil i 2014 som vi var i høst halvåret :p
ble 2*2 dager pga diare og oppkast

Banker kjempehardt i bordet: sluppet billig unna så langt i år

Nja. Litt tett nese og tørr hoste. Men ikke veldig gale. Snuppa var febersyk ++ før jul men ikke nå. Håper det fortsetter slik :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Vær en del her også.. Midten på desember har snuppa nesten vært kronisk forkjøla (veldig normalt ed bhg start da) 4 spysyker, noe feber og øyekatarr.. Det er vel slik det er i denne alderen, tenker hver omgang med sykdom styrker immunforsvaret hennes til senere:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp