Er det mye sengekos nå...?

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Huff! Jeg vet jo at det ikke er skadelig å ha sex når man er gravid, men kjenner jeg er bekymret likevel. Det resulterer i meget lite aktivitet hjemme hos oss. Har tidligere blødd noen ganger etter samleie, og tenker da at det er litt sensitivt der oppe.. blir derfor tryggest å unngå det:rolleyes:
 
Jeg går på lutinus, så det frister ikke spesielt mye for tida. Hadde nok hatt det hvis ikke.
Er bekymra for blødninger selv, selv om jeg rasjonelt sett vet at det jo mest sannsynlig er fordi slimhinnene er litt mer sensitive.
 
Lutinus her også, for noe gris! :yuck:
 
Jeg tror den berømte lysten begynner å komme da jeg har hatt våte drømmer om mannen de to siste nettene. Mannen er kjempegira for tiden :p Pga. mer blod i kroppen og der nede sies det at orgasmer blir både lettere å få og enda bedre for noen kvinner. Vi er aktive vi :dance011
 
Her er det omtrent like mye som vanlig, bortsett fra de kveldene jeg legger meg kl 20 fordi trøttheten tar overhånd :joyful: Tenker bittelitt på at det kan "forstyrre" det skjøre som fins oppi der, men må bare stole på fagfolka som sier det ikke er skadelig.
 
Her har det bare vært «uttapå» kos siden rett etter eggløsning :p Men jeg føler meg nok klar igjen når jeg har kommet litt lenger over IKM. Vet det ikke er farlig, men jeg får ikke lyst til noe mer før jeg føler meg litt tryggere.
 
ikke så mye nei, mest fordi jeg er så kvalm :p men gleder meg til litt lenger uti, da pleier jeg å ha masse sexlyst igjen :)
 
Back
Topp