Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt mer bevegelser her også i det siste. Er 26 uker jeg også. Det er så utrolig deilig å kjenne masse livEr straks i uke 26 og kjenner bevegelser i rykk og napp. Noen dager mer enn andre, men jevnt over bra med bevegelserBegynt å ta seg opp de siste dagene.
Slik er det her ogsåHer varierer det litt fra dag til dag også. Hvis jeg er veldig aktiv en dag så er småen roligere, da kjenner jeg bevegelse når slapper av. Men så hvis dagen etter er skikkelig sofa og kose dag så kjenner jeg at han boltrer og spreller mye mer, han tar vel igjen det tapte hehe![]()
Veslegutt liker å sparke meg i ribbeina på høyre side, gjort det siden den 19.12 - da fikk jeg første sparket oppi der mens jeg hadde eksamenDet er mye bevegelse og han er allerede veldig langt opp. Sparker meg stadig vekk i ribbeina, og jeg skvetter like mye hver gang...er det flere som føler at babyen er kommet langt opp? Jeg er 27 uker, og føler allerede at han trykker godt opp mot lunger, og ikke minst alle sparkene i ribbeina
![]()