Er det mye liv i magen??

Varierer veldig ennå, men hun er like bedagelig som storesøster ;) Lillegutt derimot, han var helt turbo fra uke 18. Det var slitsomt på natterstid ;)

Har en veldig aktiv baby i magen :) Har vært det lenge pg jeg er snart fullgåtte 25 uker :) Hele magen beveger seg!!! Ikke så lett å få sove me en gang :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er straks i uke 26 og kjenner bevegelser i rykk og napp. Noen dager mer enn andre, men jevnt over bra med bevegelser :-) Begynt å ta seg opp de siste dagene.

Er straks i uke 26 og kjenner bevegelser i rykk og napp. Noen dager mer enn andre, men jevnt over bra med bevegelser :) Begynt å ta seg opp de siste dagene.
Har blitt mer bevegelser her også i det siste. Er 26 uker jeg også. Det er så utrolig deilig å kjenne masse liv :-)

Det er mye bevegelse og han er allerede veldig langt opp. Sparker meg stadig vekk i ribbeina, og jeg skvetter like mye hver gang...:) er det flere som føler at babyen er kommet langt opp? Jeg er 27 uker, og føler allerede at han trykker godt opp mot lunger, og ikke minst alle sparkene i ribbeina :-)

Her varierer det litt fra dag til dag også. Hvis jeg er veldig aktiv en dag så er småen roligere, da kjenner jeg bevegelse når slapper av. Men så hvis dagen etter er skikkelig sofa og kose dag så kjenner jeg at han boltrer og spreller mye mer, han tar vel igjen det tapte hehe :)
Slik er det her også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er mye bevegelse og han er allerede veldig langt opp. Sparker meg stadig vekk i ribbeina, og jeg skvetter like mye hver gang...:) er det flere som føler at babyen er kommet langt opp? Jeg er 27 uker, og føler allerede at han trykker godt opp mot lunger, og ikke minst alle sparkene i ribbeina :-)
Veslegutt liker å sparke meg i ribbeina på høyre side, gjort det siden den 19.12 - da fikk jeg første sparket oppi der mens jeg hadde eksamen :-P Syns det er no herk å spise for det blir fryktelig kjett å puste, tydeligvis trangt om plassen! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp