Er det muuUUuulig??!

Bruker552mar

Forumet er livet
Det er 1 desember i morgen.. Jeg har blingset med dagene [&:] Hvordan i helv***e skal jeg få pakket inn 72 gaver OG få sovet litt i natt- OM snuppa slutter å hoste så fælt [:(]

da pakker du inn de tre første i kveld og så pakker du inn resten i morgen [:)]

Holder det ikke å bare pakke inn noen gaver til hver? Også ta resten ved anledning?

Er jo ikke som om de skal pakke opp alle gavene i morgen?

Du skulle få ha sendt de over til meg. Jeg sitter våken med en syk 3-åring alikevel[8|]

ORIGINAL: Maelle

Det er 1 desember i morgen.. Jeg har blingset med dagene [&:] Hvordan i helv***e skal jeg få pakket inn 72 gaver OG få sovet litt i natt- OM snuppa slutter å hoste så fælt [:(]

hehe nei det kan jo bli en utfordring[8D] Men hva med å pakke inn bare noen? Husker at mor bare hengte opp fire/ fem om gangen[;)]

kan dog ha vært fordi vi var fæle til å snike hvis ikke[:)] hihi

Lykke til uansett hvordan du løser det[;)]

Takk søtinger [:)]

Måtte improvisere.. Ble fotballkort til storebror og sjokkiskule til småtassene.. Alt på lillesøsters kalender siden de to andre ligger på loftet, og jeg ikke kommer til dem når ungene sover.. De to minste skjønner jo ikke så mye, og eldstemann håper jeg faller for en liten hvit løgn.. Er fornøyd bare han får fotballkortene han samler på..

Nå var det bare den hosten.. Blir gaaal av søvnmangel snart.. Tror hun kun har sovet to netter siden hun ble født.. [:o]

Tuuuuuusen takk for at du minnet meg på det [:D]
Har pakket inn alle pakkene altså, men må henge dem opp [:-] Helt glemt ut joo

Taaakk [:D]

Back
Topp