er det muuuulig!!!!

¤Ida

Gift med forumet
[:@][:@][:@]
blir sååå sint, er akkurat ferdig med lærlingtia mi, skal ta fagprøven om 2 uker.
Jeg sa til styreren i barnehagen hvor jeg skal ta denne prøven, at mappen min er fucka, å derfor kan jeg IKKE ha mappevurdering og om jeg kunne få en 3 dagers fagprøve isteden, joooda, det skulle gå greit.
var innom å henta papirene i dag, nå sier hun at jeg vil bli vurdert ut fra mappen uansett!!!
hvorfor kunne hun ikke si at jeg måtte ha mappa UANSETT??? nå er hele fagprøven bare å driiiiite i[:(] 

Trodde en 3 dagers gikk uten at mappa skulle vurderes, men ifølge den heksa av en styrer så må jeg ha den!! jeg hater henne så inni granskauen masse!!! kunne hun ikke sakt det med en gang når hun viste at det var derfor jeg ikke ville ha mappevurdering?

er så forbanna på hele lærlingopplegget, alt har bare vært kaos å dritt fra første stund[:(][:(]

ringte til fagnemnda å spurte, å hun sa at jeg skulle ikke ha med mappa å blir vurdert i den, det hadde hun sakt til styreren, men hun må jo selfølgeli tro det hun først trodde, hun KAN faktisk ikke høre hva andre sier, det hun tror å mener er slik det er[:'(] er så glad til jeg er ferdig med henne!!!

hvorfor er mappen din fucka da?
er ikke det slike oppgaver dere jobber med igjennom hele lærlingetiden som skal samles i den da? om du ikke har gjort det ordentlig så er det vel ene og alene din feil?

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

hvorfor er mappen din fucka da?
er ikke det slike oppgaver dere jobber med igjennom hele lærlingetiden som skal samles i den da? om du ikke har gjort det ordentlig så er det vel ene og alene din feil?

når jeg gikk ut i permsijon så lå mappa igjenn på arbeidsplassen inne på kontoret, når jeg kom tilbake så var den BORTE! aldri blitt funnet igjenn, å der var 3 oppgaver.
første året i lærlingtiden fikk jeg ikke noe opplering å mappa, første halvåret på 2. året så hadde jeg veiledere som aldri hadde sett en slik mappe før (de var helt nye veildedere) og siste halvåret så er det jo for sent[:(]

Back
Topp