er det muuulig?

Beatrice

Elsker forumet
føler meg litt dum nå da[&:]
kjøpte baby gym som kosta over 400kr,og var igrunn litt missfornøyd,for den spilte jo bare en sang,holdt på å bli gal her...ikke visste vel jeg at jeg bare kunne fjerne en sånn plast bit som satt i ett hull bak...nå spiller den som bare det gitt[:D]

Godt du fant det ut før du ble så lei av den ene sangen, at du slang hele babygymmen på dør!!

begynte å bli rimelig lei ja[:D]

ORIGINAL: Teddy81

Hihihi... Sånn som meg det... Kjøpte nye hvitevarer til kjøkkenet for en stund siden. Skulle ha alt i rustfritt stål så det matchet! Når de kom levert på døra var oppvaskmaskina mi metallic blå!! Ringte forhandleren med en gang og klaget i det lange og det brede om at de fikk bare komme å hente den igjen, for sånn kunne det ikke være!
Ble litt lang i maska når det viste seg at det var plastbeskyttelsen som skulle rives av... [8|]

jaaa akkurat sånn kunne jeg å ha funnet på å gjøre!!!

Enda godt det ikke er bare meg... [8D][:D] Det burde stå på vettu! "dette er plast som skal rives av!!"

ja,må ha det inn med teskjed.
glemmer ikke jeg kjøpte med ny mobil,etter noen timer oppdaget jeg at det ikke var kamera på den[8D]
da lo gubben min godt(vi hadde akkurat blitt sammen,så det var litt flaut da)
var så sikker på at den hadde kamera,alle andre telefoner hade det jo[&:][:D]

ORIGINAL: Beatrice

Enda godt det ikke er bare meg... [8D][:D] Det burde stå på vettu! "dette er plast som skal rives av!!"

ja,må ha det inn med teskjed.
glemmer ikke jeg kjøpte med ny mobil,etter noen timer oppdaget jeg at det ikke var kamera på den[8D]
da lo gubben min godt(vi hadde akkurat blitt sammen,så det var litt flaut da)
var så sikker på at den hadde kamera,alle andre telefoner hade det jo[&:][:D]

[:D] litt snurt da eller??

han satt å studerte telefonen min og plutselig så jeg at det ikke var kamera,ble så forfjamsa at jeg sa det høyt,og da lo han god[:D]jeg ble litt snurt da ja

Back
Topp