Er det muuulig...

mille.

Gift med forumet
Har f**n meg begynt å blø -IGJEN!!!! [:@] [:@] [:@]
Etter at jeg begynte på minipillen har jeg nesten blødd en annenhver uke...
Ikke mer enn at jeg kan gå med truseinnlegg eller string-bind, men likevell..

Åhhh, blir så sinna. ringer legen og får satt inn hormonspiralen neste uke!!!! [:'(]

ikke velg minipillen sier bare jeg [:'(] [:@]

ingen planer om det[;)]..er så mange som sliter med denna minipillen..

ååh, skjønner GODT frustrasjonen din. Heldigvis er jeg av de som slutter helt å blø med hormonspiral, og denne gangen begynte jeg ikke engang. Så jeg anbefaler den jeg også. Kan bli noen blødninger i starten med den også, men det er verdt å holde ut når man vet at det kan gi seg HELT. Tenk, jeg hadde ikke mensen på 7 år! [:D]

jeg hadde hormonspiral etter sist svangerskap å må si at jeg ALDRI skal ha det igjen.
Blødde så å si hver dag i nesten 1 år. DA tok jeg den ut!
bare så lite at jeg måtte ha truseinlegg men nok til å gjøre en frustrert og håpe at det snart gikk over.

Jeg skal prøve slik ring en setter inni kjeden jeg. Men kan ikke ha den før en har sluttet å amme :(

ORIGINAL: LilleMusMei

jeg hadde hormonspiral etter sist svangerskap å må si at jeg ALDRI skal ha det igjen.
bare så lite at jeg måtte ha truseinlegg men nok til å gjøre en frustrert og håpe at det snart gikk over.

Jeg skal prøve slik ring en setter inni kjeden jeg. Men kan ikke ha den før en har sluttet å amme :(

Skikkelig kjedelig at den ikke funker for alle. En venninne av meg opplevde det samme som du, så den virker forskjellig fra person til person den også. Men jeg har hørt mest positivt da. [;)][:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

Den prøvde jeg for noen år siden, men var ikke så superfornøyd. Kjedelig å drive å ta den ut og inn før og etter , man kan jo ha den i da, men ikke særlig behagelig... Spent på hvordan spiralen funker for meg, foreløpig ingen problemer!

Back
Topp