Er det muulig <3??

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Jeg som var så redd jeg ikke skulle klare og dele kjærligheten mellom to barn. Jeg trodde ikke det var mulig og bli så glad i enda et barn som jeg er i storesøster! Men dette er nesten som og være nyforelsket!!<3 superflink storesøster, nydelig baby, og forholdet mellom meg og mannen har aldri vært så perfekt før <3ImageUploadedByBV Forum1375980218.561237.jpg hvordan tok søsken det hos dere???:-) her gikk det så mye bedre en forventet :-)

Her er storesøster veldig glad i lillebror, men liker ikke at andre skal holde han. Og hun er blitt mer sint etter at vi kom hjem med han.

Termin 11.august ♡

Så utrolig nydelig <3

Er nok en veldig vanlig tanke dette med at man ikke tror det er mulig å bli like glad i barn nr. to eller tre for den saks skyld, men ettersom jeg vet jeg er like glad i de to jeg har, så vet jeg jo innerst inne at jeg blir like glad i tredje også ;)
Er veldig spent på om det blir noe sjalusi her, med nr. to kom sjalusien da han ble ca 6 måneder å begynte å kreve litt mer "plass", dvs. eldstemann var litt lei seg uten å vite hvorfor de første par ukene etter at lillebroren ble født, men det gikk seg jo til.

Her er storesøster veldig glad i lillebror, men liker ikke at andre skal holde han. Og hun er blitt mer sint etter at vi kom hjem med han.

Termin 11.august ♡
Merker også hun blir fortere sint og fornærmet.... Men ellers er det mye bedre en forventet :-) håper det går over da!

Så utrolig nydelig <3

Er nok en veldig vanlig tanke dette med at man ikke tror det er mulig å bli like glad i barn nr. to eller tre for den saks skyld, men ettersom jeg vet jeg er like glad i de to jeg har, så vet jeg jo innerst inne at jeg blir like glad i tredje også ;)
Er veldig spent på om det blir noe sjalusi her, med nr. to kom sjalusien da han ble ca 6 måneder å begynte å kreve litt mer "plass", dvs. eldstemann var litt lei seg uten å vite hvorfor de første par ukene etter at lillebroren ble født, men det gikk seg jo til.
Takk<3 ja det er nok ikke så uvanlig å være bekymret for det! Ha du blir nok like glad i tredjemann skal du se :-D de er jo så vakre <3

Det er utrolig hvordan hjertet bare utvida seg så det ble like mye plass som til første. Helt skummelt, og for en herlig følelse! :)
Storebror her på 2 år og 5 mnd synes foreløpig at det er stas, men er nok veldig usikker når jeg ammer foreløpig. Vi synes at det, til nå, har gått mye bedre enn fryktet. Er veldig stolt av storebror! :)

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Det er utrolig hvordan hjertet bare utvida seg så det ble like mye plass som til første. Helt skummelt, og for en herlig følelse! :)
Storebror her på 2 år og 5 mnd synes foreløpig at det er stas, men er nok veldig usikker når jeg ammer foreløpig. Vi synes at det, til nå, har gått mye bedre enn fryktet. Er veldig stolt av storebror! :)

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.
Så bra :-D ja det er helt utrolig :-D

Back
Topp