Er det mulig???!!???

MissyC

Elsker forumet
Herrejemeni!! Fant igjen noen gavekort (elektroniske kort) som vi fikk til bryllupet vårt i 2008. Disse har jo bare en holdbarhet på 15 måneder så da er de selvfølgelig gått ut på dato alle sammen ..!!! 4 stykker!!! Med penger på!!! Litt av en start på dagen..huff..Et par hundre gikk i boss der ja.. Flere som er like svimete som meg eller?

så kjedelig!!! [&o]

Huff den er kjip vettu... [&o] Har vært i nærheten av å måtte kaste gavekort som har blitt glemt bort ja, fant f.eks. et i et skap i oktober i fjor som vi fikk i november året før, fikk akkurat brukt det før det gikk ut, var 1-års "holdbarhet" på det. 

Så utrolig kjedelig!
jeg er den typen som bruker de opp med engang, så det har aldri skjedd...
ENDA![:-]

da løper du på butikken med gavekortene og prøver deg.. Si du trodde du hadde brukt dem og fant dem nå.. og vær så snill.. Giftet du deg sommeren 2008? Verdt et forsøk[;)]

ORIGINAL: * supermeg*

da løper du på butikken med gavekortene og prøver deg.. Si du trodde du hadde brukt dem og fant dem nå.. og vær så snill.. Giftet du deg sommeren 2008? Verdt et forsøk[;)]

Jepp August 2008. så ikke så mange månedene over tiden enda..

Der jeg jobbet før hadde vi ikke rett på å nekte bruk før etter 3 år,fordi det er penger som er blitt betalt inn uten å bli brukt.

Men det sto BØR brukes innen 3 mnd på kortet for å få folk til å bruke det innen kort tid...

Hør med de du.

Hvor er gavekortene på da? Mange gavekort som varer lenger enn det som står på. Også kan du sikkert få forlenget datoen hvis du går inn i butikken og spør.

Jeg hadde et gavekort som hadde gått ut på dato..jeg bare ringte butikken og forklarte situasjonen (Aurora hadde gjemt lommeboka mi-vært borte leeeenge) og det gikk helt greit.

ORIGINAL: Charlotte_med_spire

Fikk svart på mailen jeg sendte isted :Hei.

Våre gavekort har en gyldighet på 15 mnd, utover dette er de dessverre ikke gyldig.

Vennlig hilsen

Sartor Senterforvaltning AS

Kun fra Sartor dere har? Jeg arbeider på et senter, den butikken jeg arbeider i leverer ut gavekort, de har et års holdbarhet, det ligger ALLTID tre mnd lengre inne på kortet, og vi har alrdi vært vanskelig med å fornye kort... dette var skikkelig dårlig... Ta å gå ned på sentere og snakk med senterlederen, er ofte verdt et forsøk....

Hilde Toft Ramm

MULIG??

Prøv deg bare. Bruk det, uten å si noe.

Hvis de sier at det er gått ut så sier du bare.. OI! Det visste jeg ikke!

ikke kast de forbrukerråde sa at de kunne ikke nekte å bruke det, for da gikk butikken i pluss og de kunne putte det rett i lomma

det er nye regler, og det er faktisk ikke lov å ha tidsbegrensing på gavekort. så jeg hadde gått til butikken å handlet jeg[;)]

hmm.. den er kjiperen da[&:]
Jeg brukte mine nesten med en gang etter bryllupet.. hehe[8D]

Back
Topp