Er det mulig??!?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg klarer faen meg det mest utrolige! [:@]

Skulle støvsuge for et par timer siden.. Måtte rydde litt først, og sambo hadde PC og en printer stående nedenfor sofaen... Skulle slenge begge deler opp i sofaen, men der lå det noe som måtte flyttes først, så det endte med at jeg midlertidig plasserte printeren på armlenet og PC'en stod igjen på gulvet.
På sofaryggen stod katta og jamra seg, tenkte det var lurt å gi henne mat først.

Jeg går bort til kjøkkenet, hører at katta hopper ned fra sofaen, og så hører jeg et jævla smell!

Det var seff printeren som falt ned av armlenet da katta hoppa, og gjett hva den traff?????!!! [:@]
Sambos Acer Ferrari..., og sånn ser den ut nå....

Obs så utrolig irriterende då[:'(]

Shit..!! Vet samboern om det?? [&:]

Oi da..den er kjip.

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

uPS... [&:][&:][&:][:o]

Ja, han vet om det... Ble ganske sinna først, i og med at det ikke er standard skjerm i den PC'en, men en bedre og dyrere (såklart)..[8|] Gikk seg til etterhvert, og nå virker det heldigvis ikke som han tar det så tungt [:)]

Men det er bare så jævla typisk min (u)flax...[:'(]

Oj oj oj[:o]

Håper dere har forsikring i orden..

(Forresten takk[:D] For tipset du gav i en annen tråd.. den tråden ble slettet pga innholdet.. men funka kjempebra med Utorr)

håper dere har innboforsikring... [:-] pcen til broren min falt i gulvet rett før jul, hun sendte bare kvitteringa på pcen til dem så fikk de igjen pengene [:)] ikke noe problem [:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Oj oj oj[:o]

Håper dere har forsikring i orden..

(Forresten takk[:D] For tipset du gav i en annen tråd.. den tråden ble slettet pga innholdet.. men funka kjempebra med Utorr)

Den hadde vel egentlig sett bedre dager den PC'en kom det fram nå nettopp, og han kjøpte ny PC for en mnd siden, så er heldigvis ikke krise [;)]

Med en gang jeg la inn den siste linken kom jeg til å tenke på at den sikkert ville bli slettet pga innholdet [8D]

Men supert at det funka

Så kjipt!

Høres ut som noe jeg kunne klart og gjort. Har ikke gjort annet enn å ødelegge ting i det siste..[:'(]

Uffda...[:-]

Det der har jeg klart en gang også.

Eller 2 ganger heter det vel, den 3 mnd gamle pc min datt i gulvet takket være min kjære sønn, og pæra i baklyset på skjermen er gått, må ha leselampe på skjermen for å se noe. skal snart rote meg til å levere den inn[8D]

Back
Topp