Er det MULIG????

Kattepus84

Elsker forumet
21. juli 2009 var jeg hos gyn. og skulle da henvises til assistert befruktning.

Nå 4 mnd og 3 uker senere er jeg ikke i noen kø engang...

Snakket med ullevål nå....Ingen søknad har kommet [:(][:(][:(] Nå syns jeg at jeg har vært igjennom dette nok.
Gang på gang så viser det seg at søknader ikke har kommet frem.....

Prøvde å ringe gyn. nå, men han var ikke inne...så de skulle be han ringe meg når han kom tilbake...

Jeg fatter det ikke!!! Er det mulig???

Trodde virkelig at søknaden skulle komme frem denne gangen... men neida [:(] Jeg kunne vært igang med medesiner og alt.....gjør så vondt akkurat nå [:(][:(][:(] Som om ikke jeg har vært prøver lenge nok liksom.... 5 1/2 år har vi prøvd, også skal jeg i tillegg slite med å få søknaden inn.....

Er det mulig[8|][:@] Da hadde jeg bedt om at gyn hadde skrevet dette i søknaden (sånn at de vet når han henviste deg) og hentet den personlig og dratt å levert den til Ullevål selv!!!! Sånn skal ikke gå ann[:@][:@][:@]

ORIGINAL: RANDÅLF

Er det mulig[8|][:@] Da hadde jeg bedt om at gyn hadde skrevet dette i søknaden (sånn at de vet når han henviste deg) og hentet den personlig og dratt å levert den til Ullevål selv!!!! Sånn skal ikke gå ann[:@][:@][:@]

Ja nå skal jeg be han fakse det over til ullevål og ringe dem opp for å få en bekreftelse på at det har kommet frem + at han ber om at jeg blir skjøvet litt frem i køen pga alt dette røret..... (sorry, mener ikke å skyve noen andre bakover altså.....vet at andre er like utålmodig på å komme inn, men jeg skulle jo vært inne alt...)

Håper dette ordner seg nå... Bare han rekker å ringe meg før jeg begynner på jobb så.... (begynner kl 16 idag) han har noen timer på seg...

ORIGINAL: ace82

Jeg ville ringt å purret om ikke du har hørt noe innen kl 14.30.

Signerer dette er ikke holdbart, opplevde det samme med han som hadde meg med utredning på sykehuset, men da fikk jeg byttet og han andre sendte med engang.

Fy f* altså!!! [:@]

Det skjedde med meg på Ullevål også, enda gyn gikk bort og leverte søknaden mens jeg var der[:'(]

Det er virkelig ikke holdbart!!

Ring til de på Ullevål mange ganger helt til de har bekreftet at du er inne i systemet - det gjorde jeg, og nå skal jeg på forsamtale i januar[:)]

Håper det ordner seg for deg snart, og at du blir dyttet litt fram i køen[:)]

Uff, så utroolig frustrerende!!!![:(] Man er så sårbar i en sånn situasjon, så det er vanvittig håpløst når de ikke klarer å ha orden på søknaden en gang[X(]
Håper at du snart er inne i systemet, og at ventetiden ikke blir alt for lang

herregud[:@][:@][:@]håper du har fått orden på dette og at dere snart får komme inn.

Åååååååååh,det er så jæ...typisk!![:@] noen ganger føles det som om vi må gjøre andres jobb...fordi de fa....ikke klarer å gjøre den selv!! Det er uholdbart[:@] Jeg ville ringt gyn helt til han tok telefonen,og bedt han ordne opp i det med en eneste gang!

Håper de får RÆVA I GIR!!!
Masse lykke til,håper du er i gan gfør du vet ordet av det[:)]

En liten oppdatering....Rakk ikke skrive her før jeg begynte på jobb.

Jeg ringte opp igjen til gyn sånn rundt 15.30 tia, for da måtte jeg reise på jobb. Og det viste seg at de på "sentralbordet" ikke hadde gitt han beskjed om at jeg hadde ringt, slik som de lovet å gjøre (for han var nemlig ikke inne da jeg ringte tidligere på dagen)

Det skjer hver eneste gang....De klarer aldri gi beskjed til han at jeg har ringt og at han skal ringe meg opp igjen. Enda jeg sa det jeg har fått beskjed om av gyn....og det er å si til disse damene at når jeg ringer så MÅ det formidles til han umiddelbart...Jeg er pri 1. når det gjelder pasienter som prøver å få tak i han... Jaja...

Men uansett...jeg kom ikke no lenger idag....Sa jeg hadde snakket med ullevål og at de ikke hadde mottatt noen søknad enda, han ble litt forundret, for han var 100% sikker på at den var sent. Så han ba meg gi det en dag til...Han vil jeg skal ringe ullevål i morgen for å høre om de eventuelt har mottatt det da...Hvis ikke så skulle jeg ringe tilbake til han umiddelbart. (fikk hjem nr han faktisk, fordi han jobber ikke imorgen)

Han kunne desverre ikke sende papirene på faks til ullevål fordi han har ikke kopier....Alt ligger i den konvolutten han har sendt....Så jeg håper virkelig det kommer frem....F**n ass...!!

Kan ikke fatte at jeg skal måtte følge opp alt og alle hele tiden....Tenk om jeg ikke hadde turt å ringe rundt å høre da?! Hadde jo bare sitti å venta i evig tid jeg da.....
Er i grunn det jeg føler jeg har gjort også...For de 2-3 første mnd så turte jeg jo ikke sjekke opp noenting....

Ååå, jeg blir så sint på dine vegne[:@]

Må bare få fortelle en gang til at det samme skjedde med meg, den var lagt inn til ivf-seksjonen og fortsatt var den liksom ikke kommet.. sååå det kan faktisk hende at den ligger på Ullevål et sted - ring og mas, mas, mas. Det er det eneste som funker[&:] 
Det er for dårlig av Ullevål altså, nå har jeg hørt mange historier som gjelder det samme.. [:@]

Ikke vær redd for å mase på dem, det er jo tydeligvis noen som ikke har gjort jobben sin da..

Håper de finner søknaden din på en pult et sted der borte, og at de beklager seg overfor deg[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Uff, så utroolig frustrerende!!!![:(] Man er så sårbar i en sånn situasjon, så det er vanvittig håpløst når de ikke klarer å ha orden på søknaden en gang[X(]

ORIGINAL: *dreamer*

Signere denne jeg

ORIGINAL: Kattepus84

En liten oppdatering....Rakk ikke skrive her før jeg begynte på jobb.

Jeg ringte opp igjen til gyn sånn rundt 15.30 tia, for da måtte jeg reise på jobb. Og det viste seg at de på "sentralbordet" ikke hadde gitt han beskjed om at jeg hadde ringt, slik som de lovet å gjøre (for han var nemlig ikke inne da jeg ringte tidligere på dagen)

Det skjer hver eneste gang....De klarer aldri gi beskjed til han at jeg har ringt og at han skal ringe meg opp igjen. Enda jeg sa det jeg har fått beskjed om av gyn....og det er å si til disse damene at når jeg ringer så MÅ det formidles til han umiddelbart...Jeg er pri 1. når det gjelder pasienter som prøver å få tak i han... Jaja...

Men uansett...jeg kom ikke no lenger idag....Sa jeg hadde snakket med ullevål og at de ikke hadde mottatt noen søknad enda, han ble litt forundret, for han var 100% sikker på at den var sent. Så han ba meg gi det en dag til...Han vil jeg skal ringe ullevål i morgen for å høre om de eventuelt har mottatt det da...Hvis ikke så skulle jeg ringe tilbake til han umiddelbart. (fikk hjem nr han faktisk, fordi han jobber ikke imorgen)

Han kunne desverre ikke sende papirene på faks til ullevål fordi han har ikke kopier....Alt ligger i den konvolutten han har sendt....Så jeg håper virkelig det kommer frem....F**n ass...!!

Kan ikke fatte at jeg skal måtte følge opp alt og alle hele tiden....Tenk om jeg ikke hadde turt å ringe rundt å høre da?! Hadde jo bare sitti å venta i evig tid jeg da.....
Er i grunn det jeg føler jeg har gjort også...For de 2-3 første mnd så turte jeg jo ikke sjekke opp noenting....

Har ikke ord... Dette gjorde meg litt irritert på dine vegne.
Da får vi håpe de får brevet i morgen da. Det kunne vel ikke være så vanskelig og låne en annen fax da. (mener denne legen. Han må jo kunne ta litt ansvar da han skal være en politelig person for deg som pasient mener jeg.)

Jeg håper du  får bedre nyheter i morgen da...
Skal tenke på deg og krysse mine fingrer for bare gode nyheter....

Back
Topp